کد خبر : 1709805 | 03 مهر 1399 ساعت 08:42 | 52.1K بازدید | 3 دیدگاه

یاسر القحطانی: الهلال بیمار هرگز نمی میرد

واکنش‌های احساسی به حذف الهلال از آسیا

یاسر القحطانی ستاره سابق الهلال عربستان معتقد است که الهلال از هر اتفاقی بزرگتر است و این تیم هرگز متوقف نمی شود و به عقب نگاه نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه تیم الهلال نتوانست مطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا سیزده بازیکن را برای دیدار در مقابل شباب الاهلی امارات آماده کند، AFC تصمیم گرفت تا این تیم را از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف کند و نتایج این تیم نیز پاک شد. به این ترتیب تیم های پاختاکور و شباب الاهلی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

 

 

1530151

 


اما یاسر القحطانی ستاره سابق الهلال و تیم ملی عربستان از طریق حساب شخصی خود در توییتر نوشت: صرف نظر از تصمیم AFC برای حذف الهلال از مسابقات لیگ قهرمانی آسیا آن هم با وجود وضعیت فورس ماژور و غیرطبیعی و صرف نظر از مواضع بد AFC با فوتبال عربستان و به خصوص الهلال، برای من روشن شد که الهلال از همه اتفاقات بالاتر است و اینکه الهلال بیمار می شود ولی نمی میرد.


وی افزود: من به چیزی که می گویم اعتقاد دارم و به سخنانم اعتماد دارم و این همان چیزی است که باعث می شود من بگویم که من اطمینان کامل دارم که برادر من فهد بن نفال (رئیس الهلال) تمام تلاش خود را برای حفظ الهلال در این رقابت انجام داده است. اما اراده خدا و آنچه او خواسته چیز دیگری بود و من کاملاً مطمئن هستم که الهلال با مدیریت فعلی روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.


وی ادامه داد: من به تمامی بازیکنانی که برای برافراشتن پرچم الهلال تلاش کردند، بسیار افتخار می کنم. آنها فداکاری کردند و برای جلب رضایت هواداران تمام تلاششان را انجام دادند. بهتر است امور اداری در خصوص پیگیری اعتراض به حکم AFC را به افراد مربوطه بسپاریم و در کنار الهلال خود بایستیم و از همه تصمیمات مدیریت باشگاه خود پشتیبانی کنیم و روحیه خود را بالا ببریم. ستاره های الهلال متوقف نمی شود و به عقب نگاه نمی کند، ما مسابقات زیادی را در پیش داریم و برای قهرمانی های بیشتر می جنگیم.

 

 

1530152

 


از طرف دیگر، سلمان الفرج کاپیتان فعلی الهلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: به خدای متعال قسم، تو بزرگ هستی الهلال. علیرغم حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، همچنان تیم اول گروه هستی و اگر این مسابقات با حضور تو به پایان برسد، قهرمان خواهی شد و همه این را می دانند، اما تحت هر شرایطی خدا را شاکریم.

دیدگاه‌ها