کد خبر : 1709818 | 03 مهر 1399 ساعت 10:20 | 178.9K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره ایرانی، آماده برای استارت در لیگ برتر

چراغ سبز گراهام پاتر؛ جهانبخش مقابل منچستریونایتد؟

گراهام پاتر سرمربی برایتون می‌گوید بازیکنانی که در جریان پیروزی دیروز مقابل پرستون درخشیده اند حق دارند در بازی بعدی مقابل منچستریونایتد به میدان بروند.

چراغ سبز گراهام پاتر؛ جهانبخش مقابل منچستریونایتد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-0 برایتون مقابل پرستون در جام اتحادیه انگلیس که با گلزنی علیرضا جهانبخش همراه بود گراهام پاتر سرمربی برایتون گفت بازیکنانی که در این بازی مقابل پرستون درخشیده اند این حق را بدست آورده اند که در بازی روز شنبه این تیم مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان بروند.

 

گراهام پاتر در بازی مقابل پرستون کل 11 نفر بازیکنانش که چند روز قبل نیوکاسل را 3-0 مغلوب کرده بودند تغییر داد. درخشش این گروه از بازیکنان برایتون و به خصوص علیرضا جهانبخش که یکی از دو گل برایتون به پرستون را زد باعث شد پاتر در پایان بازی از آنها تمجید کرده و بگوید آنها حالا حق دارند در مقابل یونایتد در زمین حضور داشته باشند.

 

1530110

 

پاتر در این باره گفت: " آنها خوب بازی کردند و نشان دادند شخصیت و کیفیت بازی بالایی دارند. من از عملکرد آنها راضی ام. این بازیکنان ما حق این را بدست آوردند که در مقابل یونایتد به میدان بروند".

 

سرمربی برایتون در ادامه گفت: " ما روز شنبه با یونایتد بازی داریم و تمرکز ما در حال حاضر روی آن بازی است. ما با تیمی روبرو می شویم که توانسته به لیگ قهرمانان صعود کند و قصد داریم یک بازی خوب مقابل آنها انجام بدهیم. برنامه بازی ها هیجان انگیز است. ما چه در روزهای شنبه- سه شنبه به میدان برویم و چه در روزهای یکشنبه – چهارشنبه، فعلاً همه حواس مان به بازی اول است و بعد باید ببینیم چه پیش می آید".

 

1530109

 

پاتر درباره علیرضا جهانبخش که در بازی مقابل پرستون سانتر برناردو را در نیمه دوم وارد دروازه حریف کرد گفت: " جهانبخش به جمع یازده بازیکن فیکس ما خیلی نزدیک است. ما در مقابل نیوکاسل با آرون کانلی و نیل موپای بازی کردیم ولی علیرضا در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و در حال تلاش کردن است. گل او واقعاً تماشایی بود و من از او خیلی راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها