کد خبر : 1709869 | 03 مهر 1399 ساعت 15:30 | 32.7K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: آن بازی بدترین شب مربیگری من بود

ژوزه مورینیو هنوز نتوانسته شکست از بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2012 را فراموش کند.

مورینیو: آن بازی بدترین شب مربیگری من بود

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سال هاست که در سطح اول فوتبال دنیا در حال مربیگری است و تقریبا به تمام افتخارات ممکن دست یافته است. مورینیو با پورتو و اینتر در سال های 2004 و 2010 توانست فاتح لیگ قهرمانان شود و سال 2012 نیز توانست رئال مادرید را با ثبت انواع رکوردها قهرمان لالیگا کند. او در چلسی و منچستریونایتد نیز موفق به کسب عناوین قهرمانی شد و حالا هدایت تاتنهام را برعهده دارد.

 

 

1530212

 

 

مورینیو در مورد بدترین شب مربیگری خود به کانال تلویزیونی sic پرتغال گفت:« اگر بخواهم یک بازی را به عنوان بدترین شب مربیگری ام انتخاب کنم، بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2012 است که در پنالتی ها به بایرن باختیم. رئال من بدون هیج تردیدی بهترین تیم اروپا بود و در لالیگا توانسته بودیم با ثبت رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده قهرمان شویم. اگر به فینال می رفتیم قطعا قهرمان می شدیم.

بی رحمانه تر زمانی است که من رونالدو، سرخیو راموس و کاکا را جزو پنالتی زن ها قرار دادم. یعنی بازیکنانی که بسیار به ندرت پنالتی خود را از دست می دادند ولی هر سه پنالتی خود را از دست دادند. همین باعث می شود که نتوانم آن شکست را هضم کنم.

 

 

1530213

 

 

همچنین زمانی که مربی چلسی بودم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به لیورپول در نیمه نهایی باختیم در حالی که اگر وی ای آر بود، گل لیورپول مردود اعلام می شد. آن شب هم برایم خاطره تلخی به جا گذاشت.»

 

بهترین شب مربیگری:« شب خوب زیاد داشته ام ولی قطعا قهرمانی با پورتو در لیگ قهرمانان را با چیزی عوض نمی کنم. قهرمانی با یک تیم پرتغالی در لیگ قهرمانان یک شاهکار بود. از سال 2004 دیگر هیچ تیم پرتغالی نتوانسته قهرمان چمپیونزلیگ شود و مشخص نیست دیگر چه زمانی آن اتفاق تکرار خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها