کد خبر : 1709936 | 03 مهر 1399 ساعت 22:19 | 50.5K بازدید | 1 دیدگاه

بشار رسن - پهلوان؛ همانی که انتظار می‌رود

دو وینگر پرسپولیس در جدال با الشارجه به خوبی موفق شده‌اند وظیفه گلسازی را به سرانجام برسانند.

بشار رسن - پهلوان؛ همانی که انتظار می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شاید تا پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و الشارجه نگرانی بزرگی در اردوی سرخپوشان و البته بین هواداران این تیم شکل گرفته بود، شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول کار را کاملا برای حریف سخت کرده‌اند.

 

شاگردان یحیی گل محمدی با برتری سه گله در پایان نیمه اول، گام بزرگی برای دستیابی به پیروزی و صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها برداشته‌اند و اکنون باید منتظر نیمه دوم و دستیابی به نتیجه لازم برای پایان این مرحله و صعود آنها بود.

در این بازی البته دو بازیکن وینگر سرخپوش در بهترین فرم خود قرار گرفته‌اند و در بخش گلسازی توانسته‌اند به بهترین شکل عمل کنند. بشار رسن که دچار مصدومیت پیش از این بازی شده بود، با ارسالی دیدنی از نقطه کرنر توانست عیسی آل کثیر را در موقعیت سرزنی قرار دهد و دومین گل سرخپوشان به این شکل رقم خورد.

احسان پهلوان هم در قامت ستاره در این بازی ظاهر شده و به دنبال جبران تمام انتقاداتی است که طی مدت اخیر از او شده است. جایی که به نظر می رسد او برخلاف دیدارهای اخیر توانسته با اعتماد به نفس بالایی در خط میانی ظاهر شود و ماحصل آن دو پاس گل برای این تیم بوده است.

 

دو وینگر پرسپولیس در این بازی (بشار رسن و احسان پهلوان) روی هر سه گل سرخپوشان نقش اصلی را ایفا کرده‌اند و به خوبی توانسته‌اند پاسخ انتقادات را بدهند. مسیری که یحیی گل محمدی و هواداران این تیم امیدوارند در ادامه نیز تداوم داشته باشد و آنها بتواند مقابل رقبا از این حیث به برتری دست یافته و جواز صعود به مراحل بالاتر و هدف رویایی خود را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها