کد خبر : 1710012 | 04 مهر 1399 ساعت 12:20 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

پسر زیدان؛ ستاره جدید باشگاه پرافتخار مراکشی

انزو زیدان، پسر زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه به زودی به باشگاه مراکشی وداد کازابلانکا می پیوندد.

پسر زیدان؛ ستاره جدید باشگاه پرافتخار مراکشی

به گزارش "ورزش سه"، انزو زیدان، پسر 25ساله زین الدین زیدان که بزرگترین پسر او است به زودی به تیم مراکشی وداد کازابلانکا که یکی از تیم‌های قدیمی و پرافتخار آفریقا است خواهد پیوست. این خبر را روبرتو کارلوس مدیر برنامه‌های انزو با رسانه ها در میان گذاشت.

 

انزو زیدان بازی در تیم‌های یوونتوس، لیسئو فرانسز و سن خوزه را تجربه کرده و سپس در سال 2004 به تیم جوانان رئال مادرید پیوست و به مدت 10 سال عضو آکادمی رئال مادرید بود. انزو سپس بازی در تیم‌های بی و سی رئال مادرید را تجربه کرد و در سال 2016 در یک دیدار جام حذفی پیراهن تیم اول رئال را به تن کرد.

 

1530416

 

انزو اما مدتی بعد رئال را ترک کرده و به آلاوس پیوست هر چند به ندرت برای این تیم بازی کرد. او برای اینکه بیشتر بازی کند به سوئیس رفته و به لوزان پیوست. انزو در تابستان 2019 به تیم پرتغالی آوس پیوست اما در ماه ژانویه به اسپانیا برگشت و بازیکن آلمیرا شد. او حالا قصد دارد فوتبالش را در اروپا و در تیم بزرگ و تاریخی وداد کازابلانکا دنبال کند.

 

روبرتو کارلوس که ایجنت انزو است در یک ویدیو که در توییتر خود منتشر کرد گفت: " امیدوارم انزو زیدان که بازیکن خیلی خوبی است به زودی با وداد که یک باشگاه بزرگ شهر کازابلانکا است به توافق برسد و قرارداد امضا کند".

 

1530414

 

وداد یکی از پرافتخارترین باشگاه های تاریخ آفریقا است که تا کنون 20 بار قهرمان مراکش بوده و دو بار هم فاتح لیگ قهرمانان آفریقا بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها