کد خبر : 1710013 | 04 مهر 1399 ساعت 12:16 | 41.1K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی الدحیل: شایسته صعود نبودیم

سرمربی الدحیل اعلام کرد که تیمش شایسته صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا نبوده است.

سرمربی الدحیل: شایسته صعود نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل قطر که گمان می رفت با یک پیروزی قاطع در برابر التعاون عربستان، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، مقابل این تیم بد ظاهر شد و در حالیکه تا آخرین دقایق دیدار به عنوان تیم صدرنشین خودش را در مرحله بعد می دید، با دریافت گل در دقیقه 87، مقابل حریف عربستانی شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت.


پس از این دیدار، ولید الرکراکی سرمربی الدحیل قطر تأیید کرد که باخت به التعاون و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید کننده است هر چند که حذف الدحیل از این رقابت ها بعید به نظر می رسید اما تیم او با اجرای بدترین سناریو ممکن در زمین، از این رقابت ها کنار رفت.


سرمربی الدحیل پس از این بازی گفت: ما بدترین سناریو ممکن را پشت سر گذاشتیم، ما به التعاون این فرصت را دادیم تا به دور بعد صعود کند. ما باید از آنها امتیاز می گرفتیم تا به دور بعد برویم ولی اینکار را انجام ندادیم و واقعیت این است که تیمی که در مرحله گروهی سه مسابقه را باخته است، شایسته صعود به دور بعدی نیست.

 

 

1530420

 


این مربی اضافه کرد: ما با اعتماد به نفس بیش از حد بازی نکردیم، بلکه برعکس به حریف احترام می گذاشتیم. اما در عین حال اشتباهاتی مرتکب می شدیم. در یک زمان بد و در حالیکه کنترل بازی را در دست داشتیم، یک گل دریافت کردیم و این بدترین سناریویی است که گفتم.


وی درباره دلایلی که منجر به خروج زودهنگام و غیرمنتظره الدحیل از این مسابقات شد، اظهار داشت: واقعیت این است که از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان مهم در طول مسابقات کار را دشوارتر کرد. ما قبل از مسابقات بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم. بوضیاف و ادمیلسون به دلیل آسیب دیدگی، آن آمادگی کامل را نداشتند. همچنین غیبت لوئیس جونیور و رامین رضاییان کاملاً روی هر تیمی تأثیر می گذارد.
الدحیل با شکست در دقایق پایانی دیدار مقابل التعاون، در رده سوم گروهش ایستاد و از این رقابت ها کنار رفت تا پرسپولیس به عنوان تیم نخست و التعاون با وجود 3 شکست، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

دیدگاه‌ها