کد خبر : 1710017 | 04 مهر 1399 ساعت 12:40 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

گرت بیل: از پیوستن به رئال اصلاً پشیمان نیستم

گرت بیل می‌گوید از پیوستنش به مادرید پشیمان نیست. او می‌گوید سوت‌های هواداران رئال علیه او باعث شده قوی‌تر شود.

گرت بیل: از پیوستن به رئال اصلاً پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی که بعد از چندین سال حضور در رئال مادرید امسال تابستان با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی تاتنهام شده می‌گوید از هفت سال حضورش در رئال مادرید پشیمان یا متاسف نیست. گرت بیل همچنین می‌گوید سوت زدن هواداران رئال علیه او در بازی‌های این تیم باعث شده قوی‌تر شود.

 

1530418

 

گرت بیل در ابتدای پیوستنش به رئال شروعی خیره کننده داشت اما چیزی نگذشت که ورق برگشت و او با رئال و هوادارانش رابطه ای پرتنش و پر از تخاصم پیدا کرد. هواداران رئال او را به کم کاری و بی تعصب بودن نسبت به پیراهن تیم شان متهم کرده و هر زمان که رئال اوضاع خوبی نداشت انگشتهای اتهام به سمت بیل نشانه گرفته می شد.

 

گرت بیل که حالا با قراردادی قرضی به تاتنهام پیوسته در مصاحبه با اسکای در پاسخ به این سوال که آیا از پیوستن به رئال پشیمان است گفت: " نه‌، پشیمان نیستم. اصلاً. من فقط سعی می‌کنم فوتبال بازی کنم. این تنها کاری است که می‌توانم بکنم. بقیه چیزهایی که بیرون از زمین چمن گفته می‌شود از کنترل من خارج است".

 

1530419

 

ستاره ولزی در ادامه گفت: " همینطور که گفتم از کاری که کردم پیشمان نیستم. اگر کسی دیگری حرفی زده به خودش ربط دارد. البته ورود به کشوری دیگر و فرهنگی دیگر من را مجبور کرد که چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان یک فرد رشد کنم. شکی نیست من در موقعیت‌های خیلی پرفشاری حضور داشتم و در استادیوم، هواداران خودی علیه‌ام سوت می‌زدند. در نهایت یاد گرفتم که چطور باید با این شرایط روبرو شوم. این جور چیزها را نباید جدی گرفت. فوتبال همین است. یک فوتبالیست فقط باید تا جایی که می‌تواند در زمین تلاش کند. این تنها کاری است که از دستش برمی آید".

 

 

دیدگاه‌ها