کد خبر : 1710046 | 04 مهر 1399 ساعت 15:12 | 231.5K بازدید | 6 دیدگاه

با این جو نمی توان نتیجه گرفت

خشم کومان؛ مقابل بازیکنان تنهایم گذاشتند

یک ماه پس از شروع کار رونالد کومان در بارسلونا، زمزمه های نارضایتی او از مدیران باشگاه به گوش می رسد.

خشم کومان؛ مقابل بازیکنان تنهایم گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ماه گذشته بود که رونالد کومان سرمربی هلندی جدید بارسا تمرینات این تیم را با بازیکنانی جوان زیر نظر گرفت. به تدریج بزرگان تیم و ملی پوشان نیز به تمرینات اضافه شدند تا همه چیز شکلی جدی تر به خود بگیرد. 

مرد هلندی خیلی زود لوئیس سوارز، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی را در فهرست مازاد قرار داد تا شروع کار او با حواشی همراه باشد.

 

 

1530471

 

 

پس از یک ماه تمرین، رونالد کومان به سه بازیکنان جوان و آینده دار تیمش یعنی ریکی پویج، پدری گوزنالس و کارلس آلنیا نیز گفته است که در رقابت با هافبک های بزرگ تیمش کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت خواهند داشت و بهتر است قرضی راهی تیم دیگر شوند.

واکنش ها به خصوص در مورد ریکی پویج کاملا منفی بود. هافبک جوان محصول آکادمی لاماسیا سخت در میان هواداران محبوب است و البته او هم در نهایت با درخواست کومان مخالفت کرد و به باشگاه اطلاع داد که می ماند و خودش را اثبات می کند.

 

در اوج نابه سامانی های ساختاری و ورزشی در باشگاه بارسلونا، رونالد کومان نیز نارضایتی های خود را نشان داده و به نظر می رسد مرد هلندی نیز طاقتش از برخی مسائل طاق شده است.

 

 

1527881

 

 

کومان اخیرا به نزدیکانش گفته است که مدیریت باشگاه او را در مقابل حواشی تنها و بی دفاع گذاشته است. کومان قرار است بارسلونا را پس از شکست 8-2 از بایرن بلند کرده و به جایگاه سابقش بازگرداند اما او پس از یک ماه به این نتیجه رسیده است که حمایت های لازم را دریافت نمی کند و در عوض او را مقابل بازیکنانی که به کمک شان برای بازسازی بارسا نیاز دارد، تنها گذاشته اند.

 

 

1530228

 

 

کومان لزوم تحول در بارسلونا را درک می کند اما همه تصمیمات رادیکال اخیر مبنی بر کنار گذاشتن برخی ستاره های بزرگ تیم مثل سوارز با نظر او نبوده و در واقع او به خواست مدیران تن داده است اما این تصمیمات فضای داخلی بارسلونا را تحت تاثیر قرار داده و کومان معتقد است با این شرایط نتیجه گرفتن کار دشواری خواهد بود.

بارسا کار خود در فصل جدید را یکشنبه شب در نوکمپ و برابر ویارئال شروع خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها