کد خبر : 1710062 | 04 مهر 1399 ساعت 16:32 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم در بارسا چه می گذرد

زیدان: جواب گرت بیل را نمی دهم

زیدان بالاخره از دست گرت بیل خلاص شد و ستاره ولزی فصل جاری را در تاتنهام توپ خواهد زد.

زیدان: جواب گرت بیل را نمی دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته در نخستین بازی فصل خود در زمین رئال سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد، فردا از ساعت 22.30 در زمین رئال بتیس به میدان خواهد رفت. زین الدین زیدان نسبت به بازی قبلی حالا تیمی کامل تر در اختیار دارد و خوشبین به کسب اولین برد فصل خواهد بود.

 

 

1530490

 

 

سرمربی فرانسوی در نشست خبری این بازی گفت:« در ابتدا باید بگویم که می دانیم برابر چه حریفی به میدان خواهیم رفت و اینکه چه توانایی هایی دارد. تیمی که لالیگا را با دو برد شروع کرده است ولی این چیزی را در مورد هدف مان که پیروزی است، تغییر نخواهد داد. می خواهیم یک نمایش خوب داشته باشیم و نسبت به بازی قبل بهتر کار کنیم. همیشه و هر هفته می توان بهتر شد.»

 

وضعیت ادن هازارد، آسنسیو و لوکاس واسکز:« هر سه می توانند با ما سفر کنند ولی همگی به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته اند و تمرینات کمی با ما داشتند. مهم این است که از لحاظ بدنی به 100 درصد آمادگی برسند. بازی های زیادی در پیش است و در مورد حضورشان برابر بتیس فردا تصمیم گیری خواهم کرد.»

 

جذب یک مهاجم شماره 9 :« تا 4 اکتبر که پایان نقل و انتقالات است، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. می دانم که این موضوع مورد علاقه شماست ولی من از تیمم راضی هستم و اگر خوب آماده باشیم و سخت تلاش کنیم، به اهداف مان خواهیم رسید.»

 

 

1528654

 

 

گرت بیل امروز گفت که از هیچکدام از کارهایش در رئال مادرید پشیمان نیست در حالی که از او در مادرید به خاطر دلمشغولی هایش به گلف و جدی نگرفتن تمرینات، انتقادات زیادی می شد. زیدان در واکنش به حرف های بیل گفت:« جواب بیل را نمی دهم و تنها می توانم بگویم که در تیم جدیدش برای او آرزوی موفقیت می کنم. همین.»

 

نیمکت نشینی عجیب کاسیمیرو برابر سوسیداد:« اینها تصمیمات فنی من هستند. دیروز کاسیمیرو بود و فردا شاید بازیکنی دیگر نیمکت نشین شود و این سوالات همیشه مطرح می شوند. بازی های زیادی در پیش است و به همه فرصت خواهد رسید. مهم این است که همه آماده باشند تا در صورت نیاز مربی به زمین بروند و بدرخشند.»

 

نیاز رئال به تقویت:« این تیمی است که در اختیار دارم و از باشگاه هیچ چیز نخواسته ام؛ با این حال تا روز پایانی نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اینجا فقط می خواهم از بازی حرف بزنم.»

 

عدم جذب بازیکن به خاطر مشکلات مالی و کاهش دستمزدها:« اینها مسائل داخلی هستند و در موردشان حرف نمی زنم. صحبت هایم با سران باشگاه را اینجا مطرح نخواهم کرد.»

 

 

1530456

 

 

مقصر بودن در عدم درخشش گرت بیل، خامس و چند بازیکن آکادمی باشگاه:« فکر نمی کنم اینطور باشد. همه این بازیکنان در رئال یا تیمی دیگر درخشیده اند. در نهایت به بعضی بیشتر بازی می رسد و این تصمیم فنی من است. هم خامس و هم بیل در رئال خوش درخشیند.»

 

وضعیت ادن هازارد:« نظر من مثل نظر روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک است. او مصدوم نیست ولی از لحاظ بدنی 100 درصد آمادگی را ندارد و تمرینات زیادی نداشته است. او با ماست ولی هازارد را 100 درصد روی فرم می خواهم.»

 

 

1530447

 

 

بحران در بارسلونا:« برای بارسا احترام قائلم و نمی دانم درون این باشگاه چه می گذرد. هر باشگاهی مشکلات خاص خود را دارد ولی بارسا باشگاهی است که همیشه برای قهرمانی در تمام جام ها می جنگد و مدعی است. در این تردیدی ندارم.»

 

فقر گل در رئال:« من وضعیت حمله مان را اینقدر بد نمی بینم. سال گذشته هم چنین انتقاداتی بود ولی در نهایت نتیجه گرفتیم. برخی مقاطع کمتر گل می زدیم و برخی مقاطع شرایط مان بهتر بود. این نگرانم نمی کند و معتقدم با تمرینات بیشتر، این مشکل نیز حل خواهد شد.

این مسئولیت من به عنوان مربی است. بازیکنان هم این را می دانند و خود را مسئول می بینند. با این نظر که ما در حمله بی اثر هستیم موفاق نیستم. حاضرم تیمم برنده شود حتی با حداقل گل و اینکه گلی دریافت نکنیم. معتقدم باید در تعداد گل زده و گل خورده، تعادل برقرار باشد. اطمینان دارم که این فصل گل های زیادی خواهیم زد.»

 

دیدگاه‌ها