کد خبر : 1710179 | 05 مهر 1399 ساعت 11:44 | 45K بازدید | 6 دیدگاه

حریف ستارگان زیادی دارد اما...

گل محمدی: تنها ستاره ما «پرسپولیس» است!

یحیی گل محمدی می‌گوید: حریف ستاره های زیادی دارد اما ما یک ستاره داریم و آن هم تیم پرسپولیس است.

گل محمدی: تنها ستاره ما «پرسپولیس» است!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با السد حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش در مورد این دیدار حساس اظهار داشت: با یکی از بهترین و قوی ترین تیم های این دوره مسابقات بازی داریم و با سرمربی خوبی که دارند، قطعا یکی از مدعیان قهرمانی هستند. اما ما هم نشان داده ایم که یک تیم به معنای واقعی هستیم و یک ستاره داریم که آن هم تیم پرسپولیس است. حریف ستاره های زیادی دارد و این کار ما را سخت می‌کند و باید خیلی تمرکز زیادی داشته باشیم تا بتوانیم آن ها را مهار کنیم.

 

وی افزود: باید از فرصت ها خوب استفاده کنیم و انشالله بتوانیم مثل بازی قبل که نشان دادیم تیم بزرگ و خوبی هستیم، مثل آن بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. من به بازیکنانم امیدوار هستم و اگر آن ها باور به برد داشته باشند، این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم یک بازی خوب را ببینیم که نتیجه اش به نفع ما باشد.

 

گل محمدی در مورد قدرت حریف توضیح داد: این تیم ستاره های فوق العاده ای دارد و در خطوط مختلف، بازیکنان خوبی را دارند. مربی شان باهوش است اما ما به قول سیدجلال، پرسپولیس هستیم و برای خودمان اهدافی بزرگ تعیین کردیم و برای رسیدن به این هدف حاضریم فداکاری کنیم و از جانمان هم بگذریم و باعث افتخار هواداران شویم. می‌دانیم که هواداران ما منتظر اخبار خوب از بازی فردا هستند و ما هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت تیمش گفت: در کنفرانس قبلی هم گفتم که بچه های ما با شکستگی و مصدومیت بازی می‌کنند اما عده ای باور نکردند. واقعیت همین است که دو سه تا از بچه ها با زور پزشکان و داروها بازی می‌کنند که این جای خوشحالی دارد. ما یک تیم به تمام معنا هستیم و حاضریم برای هواداران همه چیزمان را فدا کنیم.

 

او راجع به بازی با الشارجه عنوان کرد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به موقع گل زدیم و توانستیم فشار حمله را ادامه دهیم و به گل های بیشتری دست پیدا کنیم. خیلی خوب می‌شود که یک تیم زود به گل برسد چون بازی برایش راحت می‌شود. امیدوارم در بازی با السد هم این اتفاق بیفتد چون پرسپولیس در هر صورت به تیمی هجومی و زدن گل های زیاد معروف است. از بازیکنانم خواسته ام که این عطش گلزنی هیچ وقت کم نشود. امیدوارم همین عملکرد برابر الشارجه را اگرچه شرایط سخت است اما انجام دهیم. حریف استراحت خوبی داشته اما اکثر بازیکنان ما در این 4 بازی به میدان رفته اند. امیدواریم عملکردی که برابر الشارجه داشتیم را مقابل السد هم داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

ادامه دارد...

دیدگاه‌ها