کد خبر : 1710231 | 05 مهر 1399 ساعت 15:17 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ویدال می خواست جای مسی پنالتی زن اول بارسا باشد

آرتورو ویدال سال 2011 با بارسلونا وارد مذاکره شد ولی در نهایت به خاطر یک درخواست عجیب انتقال او صورت نگرفت.

ویدال می خواست جای مسی پنالتی زن اول بارسا باشد

به گزارش "ورزش سه"، 4 روز پیش باشگاه اینترمیلان رسماً اعلام کرد با امضای قرارداد با آرتورو ویدال ستاره شیلیایی سابق بارسلونا او را به خدمت گرفته است.

ویدال که پیشتر سابقه بازی زیر نظر آنتونیو کونته سرمربی فعلی اینتر را در باشگاه یوونتوس داشته، دو فصل گذشته را در نوکمپ و با پیراهن بارسلونا بازی کرده بود.

ویدال فصل گذشته 43 بار برای بارسا به میدان رفت ولی زمانی که رونالد کومان سکان هدایت بلوگرانا را به عهده گرفت اعلام کرد که نیازی به او ندارد. او به همراه ایوان راکیتیچ و آرتور سه هافبکی بودند که توسط کومان از ترکیب کنار گذاشته شده و بارسا را ترک کردند.

 

 

1529789

 

 

ویدال و لیونل مسی در دو سال گذشته دوستی بسیار صمیمانه ای داشتند تا جایی که پس از رسمی شدن جدایی ستاره شیلیایی، مسی در اینستاگرام خود با انتشار پیامی با او خداحافظی کرد.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، ویدال می توانست سال 2011 همراه با الکسیس سانچس به بارسلونا منتقل شود. یعنی زمانی که برای بایر لورکوزن بازی می کرد.

فرناندو فلیسویچ مدیر برنامه های ویدال در آن سال با سران بارسا مذاکراتی هم داشت ولی در نهایت انتقال منتفی شد چرا که ویدال درخواست کرده بود که در بارسا او پنالتی زن اول باشد و نه لیونل مسی. درخواستی که طبعا از سوی بارسلونا مورد قبول قرار نگرفت.

 

 

Arturo Vidal y Leo Messi son grandes amigos tras pasar dos años juntos en el Barça

 

 

فلیسیویچ در ملاقات با آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی وقت بارسا آماری به وی ارائه می دهد که نشان می داد 100 درصد پنالتی های ویدال در فصل 11-2010 تبدیل به گل شده بود اما درصد موفقیت پنالتی های مسی 75 درصد بود.

فصل 11-2010 هم مسی و هم ویدال هشت پنالتی در بازی های باشگاهی و ملی زده بودند که مسی دو پنالتی را از دست داده بود.

 

ویدال همان تابستان به یوونتوس پیوست و سال 2015 در فینال لیگ قهرمانان نیز برابر بارسا به میدان رفت که حاصل کار، برتری 3-1 آبی اناری ها بود.

دیدگاه‌ها