کد خبر : 1710244 | 05 مهر 1399 ساعت 17:28 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

یاد فرگی تایم برای منچستر‌یونایتد زنده شد (عکس)

منچستریونایتد در لحظات پایانی دیدار با برایتون سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را بسیار ناامیدکننده آغاز کرد و در مسابقه هفته دوم( یونایتد به دلیل حضور در اروپا کار خود را از هفته دوم آغاز کرد)خود مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در همان ابتدای کار سه امتیاز راحت را از دست داده باشد.

 

شاگردان اوله گنار سولسشر اما امروز در چهارچوب رقابتهای هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه برایتون به میدان رفتند. منچستر یونایتد تا لحظات پایانی مسابقه از حریف خود پیش بود اما در دقیقه 95 گل تساوی را دریافت کرد تا به نظر برسد که در آستانه از دست دادن دو امتیاز ارزشمند دیگر قرار گرفته است.

 

در حالی که همه منتظر پایان بازی بودند، یک ضربه کرنر برای شیاطین سرخ به دست آمد که بعد ارسال روی دروازه و یک کش و قوس بازیکن برایتون درون محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و داور بعد از مراجعه به VAR اعلام پنالتی کرد. در دقیقه 101 برونو فرناندز پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه‌بان گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند.

 

این پیروزی اما یاد بردهای لحظات آخری زمان سر الکس فرگوسن را برای منچستر یونایتد زنده کرد؛ لحظاتی که در واقع از آن به عنوان " فرگی تایم" یاد می شد.

 

 

1530736

 

1530735

 

1530777

دیدگاه‌ها