کد خبر : 1710254 | 05 مهر 1399 ساعت 17:56 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: شاید تیاگو‌ مقابل آرسنال در ترکیب اصلی باشد

یورگن کلوپ معتقد است که لیورپول مقابل آرسنال و تیم آماده میکل آرتتا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کلوپ: شاید تیاگو‌ مقابل آرسنال در ترکیب اصلی باشد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب لیورپول در یکی از جذاب ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان تیم متحول شده آرسنال خواهد بود. شاگردان میکل آرتتا در هر دو بازی گذشته خود به پیروزی دست یافته‌اند و قطعاً مدافع عنوان قهرمانی کار دشواری پیش رو خواهد داشت.



یورگن کلوپ پیش از بازی حساس تیمش مقابل آرسنال گفت: " فکر می‌کنم که میکل آرتتا یک تحول اساسی در آرسنال به وجود آورده است. تیم آرتتا نمایش‌های زیبایی را ارائه می دهد و نوسان کمتری دارد. آرسنالی‌ها در دفاع بسیار خوب عمل می کنند و از بازیکنانی برخوردارند که می توانند در ضد حملات خطرناک ظاهر شوند. با این حال فکر می‌کنم که ما هم قابلیت پیروزی را خواهیم داشت."

 

 

1530752

 



یورگن کلوپ درباره عملکرد نه چندان خوب نبی کیتا بعد از انتقال به لیورپول نیز گفت: " او در وضعیت خوبی به سر می‌برد. نبی در لایپزیش عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داد و فکر می کنم که زیر نظر من با افت روبرو شد. با این حال او با یک مصدومیت طولانی مدت دست و پنجه نرم کرد و از نظر زبان انگلیسی نیز مشکل داشت. با این وجود حالا شرایط کاملا بهتر شده است."



کلوپ درباره احتمال حضور تیاگو آلکانتارا در ترکیب اصلی مقابل لیورپول نیز گفت: " هنوز باید در جلسات تمرینی دیگری حضور داشته باشیم اما این احتمال وجود دارد که او در ترکیب اصلی مقابل آرسنال قرار بگیرد."

 

 

1530208

دیدگاه‌ها