کد خبر : 1710283 | 05 مهر 1399 ساعت 19:27 | 34.3K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا به دنبال یک گزینه جدید از سیتی

بارسلونا قصد دارد برای انتقال قرضی الکساندر زینچنکو، مدافع کناری و 23 ساله منچسترسیتی در روزهای پیش رو اقدام کند.

بارسلونا به دنبال یک گزینه جدید از سیتی


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب یک مدافع کناری جدید کرده و اخباری در مورد توافق این تیم با سرجینو دست، مدافع آمریکایی و جوان آژاکس نیز منتشر شده است. اما نشریه اسپورت در گزارشی خبر از مذاکرات کاتالان ها با منچسترسیتی برای انتقال الکساندر زینچنکو به نوکمپ داده است.

 

1530814

 

بارسلونا پیش از این تلاش زیادی برای جذب اریک گارسیا، مدافع جوان و اسپانیایی منچسترسیتی انجام داده بود، اما به نظر می رسد در نهایت توافق حاصل نشده و بارسا فصل بعد او را به صورت رایگان جذب خواهد کرد. بارسلونا امیدوار است حالا بتواند الکساندر زینچنکو را به صورت قرضی و با گزینه بند اختیاری خرید در تابستان بعدی جذب کند و البته منچسترسیتی هنوز واکنشی به این خواسته بارسلونا نشان نداده است.

 

زینچنکو که در طول فصل گذشته 19 بازی در لیگ برتر برای منچسترسیتی انجام داد و در لیگ قهرمانان، جام اتحادیه و جام حذفی نیز بازی کرد، بی میل نیست حداقل برای یک فصل راهی نوکمپ شود و امکان دارد این انتقال در روزهای آتی جدی تر از سوی مدیران دو تیم دنبال شود. در صورت ناکامی در خرید زینچنکو، احتمال دارد بارسلونا برای انتقال ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات اقدام کند. نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسا چند روز قبل راهی لیگ برتر شده و به تیم ولورهمپتون پیوست.

 

دیدگاه‌ها