کد خبر : 1710438 | 06 مهر 1399 ساعت 13:45 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

باقری – پیروانی؛ خاطرات پیراهن السد و رویای صعود

افشین پیروانی و کریم باقری در شرایطی مقابل السد قرار خواهند گرفت که سابقه حضور در این تیم را در کارنامه دارند.

به گزارش "ورزش سه"، عضو کادرفنی و مدیر تیم پرسپولیس در شرایطی امروز روی نیمکت این تیم در انتظار نمایش موفق سرخپوشان خواهند بود که سابقه بازی در السد را در کارنامه دارند.

 

کریم باقری، عضو ثابت کادرفنی پرسپولیس طی فصول اخیر که تجربه تقابل با السد در دیدارهای لیگ قهرمانان را با خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارد، در فصل 2002-2001 در ترکیب تیم السد قطر حضور داشت. او که مدت کوتاهی (11 بازی) را در این تیم پشت سر گذاشت، بعد از ثبت 5 گل برای این تیم، راهی پرسپولیس شد و روزهای پایانی فوتبال خود را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت.

 

1531096

یک پیروزی بزرگ؛ این تصویری است از فصل 2018 و شادی خاص کریم باقری. او امیدوار است تیمش در بازی امشب نیز به موفقیت بزرگی دست یابد و یک فریم تاریخی دیگر را ثبت کند.

 

 

افشین پیروانی، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی نیز سابقه حضور در تیم السد را در کارنامه دارد. مدیر تیم پرسپولیس که طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای پوشش مشکلات مدیریتی این تیم داشته و نقش پررنگی در کنترل حواشی از خود به جا گذاشته، در فصل 1997-1996  در تیم السد توپ زده و او نیز فصل بعد از آن بار دیگر به پرسپولیس بازگشته است.

 

1531095

پیروانی فراتر از یک سرپرست طی ماه‌های اخیر برای پرسپولیس عمل کرده است. او نیز امیدوار است تیمش برابر السد یک برد تاریخی را به نام خود ثبت کند و صعودی خاطره‌انگیزه به جمع چهار تیم ثبت کنند. جایی که احتمالا کار برای حضور در فینال آسانتر از تقابل با السد خواهد بود.

 

 

دو عضو محبوب روی نیمکت پرسپولیس در بازی امروز اما انتظار یک نمایش موفق از سرخپوشان را برابر السد قطر می‌کشند. دیداری که پیروزی در آن می‌تواند احتمال حضور دوباره این تیم در فینال رقابت‌ها را افزایش دهد و باید پذیرفت که السد اکنون در منطقه غرب آسیا و در بین تیم‌های باقیمانده از بالاترین قدرت فنی و کیفی برخوردار است.

دیدگاه‌ها