کد خبر : 1710503 | 06 مهر 1399 ساعت 20:00 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش تیاگو سیلوا بعد‌ از اشتباه عجیب(عکس)

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی به اشتباه عجیب و غریب که در بازی شب گذشته برابر وست برومویچ انجام داد واکنش نشان داد.

اولین واکنش تیاگو سیلوا بعد‌ از اشتباه عجیب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فعال ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی بود و اکثر مهره های مورد نیاز فرانک لمپارد را به خدمت گرفت. یکی از آخرین خرید های آبی های لندن جذب مدافع برزیلی یعنی تیاگو سیلوا بود. سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد و به استمفورد بریج آمد تا چالش جدید خود را در فوتبال انگلیس تجربه کند.

 

 

1530852

 

 

تیاگو سیلوا که خیلی زود وظیفه کاپیتانی در چلسی را هم برعهده گرفت، شب گذشته در ترکیب اصلی فرانک لمپارد در مقابل وست برومویچ قرار داشت. با این حال گل دوم وست بروم در مسابقه شب گذشته روی اشتباه عجیب و دور از انتظار تیاگو سیلوا به ثمر رسید. جایی که او توپ را در یک منطقه خطرناک به شکل عجیبی از دست داد و کالوم رابینسون در مصاف تک به تک دروازه چلسی را گشود.

 

تیاگو سیلوا حالا در یک پست اینستاگرامی به اشتباه مقابل وست برومویچ واکنش نشان داده است. مدافع برزیلی در این باره نوشت: " متاسفانه برخی روزها هستند که تلاش شما آنطور که انتظارش را دارید، جواب نمی‌دهد. ناراحت هستم ولی در عین حال مسئولیت اشتباهم را بر عهده می گیرم؛ همان کاری که همیشه انجام داده ام. هر میزان که این اتفاق سخت و دشوار باشد اما باید از آن عبور کنیم و بر آن غلبه کنیم. قصد دارم از همه هم‌تیمی‌هایم و کادر فنی به خاطر حمایت هایشان از زمان حضورم در چلسی تشکر کنم. این قول را می‌دهم که تمام تلاشم را در زمین انجام دهم و در مسابقات آینده تمام انرژی و تعهد خود را به کار بگیرم."

 

 

1531216

دیدگاه‌ها