کد خبر : 1710559 | 06 مهر 1399 ساعت 22:51 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: موقعیت چندانی خلق نکردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد تیمش مقابل لستر موقعیت چندانی ایجاد نکرده است.

گواردیولا: موقعیت چندانی خلق نکردیم


به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز 2-5 مغلوب لسترسیتی شد تا پپ گواردیولا دشوارترین شکست دوران سرمربیگری اش را در این مسابقه تجربه کند. پپ گواردیولا مدعی شد لسترسیتی بسته بازی کرده، فضای زیادی به تیمش نمی داده و خلق موقعیت در چنین شرایطی دشوار بوده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "دادن سه پنالتی به حریف؟ ما در رابطه با این موضوع صحبت کردیم و باید در میدان با آرامش بیشتری عمل کنیم. نباید اینقدر به حریف پنالتی بدهیم و نواخته شدن سه پنالتی در یک بازی برای حریف دشوار است.

 

1531329

 

ما در این مسابقه خیلی عقب بازی کردیم و بعد از گلزنی در دقایق ابتدایی دیگر نتوانستیم کار خاصی در میدان بکنیم. ما در این مسابقه متحمل مشکلات زیادی شدیم که طبیعی هم بود، زیرا جیمی واردی فاصله ای در حدود 10 الی 15 متر با محوطه جریمه داشت و به همین علت فضای زیادی در زمین وجود نداشت و کار ما دشوار بود. ما موقعیت های زیادی خلق نکردیم، تنها یک فرصت واقعی گلزنی داشتیم و نتوانستیم زیاد روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شویم. ما در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و می خواستیم خوب بازی کرده"، سعی کنیم از اشتباهات جلوگیری کنیم، اما متاسفانه گل دوم و سوم را دریافت کردیم و بعد از آن شرایط دشوارتر شد.

 

نهایی شدن خرید روبن دیاز؟ نه، هنوز باشگاه در این رابطه چیزی به من نگفته و این انتقال هنوز قطعی نشده است."

دیدگاه‌ها