کد خبر : 1710614 | 07 مهر 1399 ساعت 09:42 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

با پنالتی از دست رفته و درگیری با بازیکنان حریف

بدترین شروع ممکن برای ایگواین؛ ناکامی در میامی؟

گونزالو ایگواین در اولین بازی برای تیم جدیدش اینتر میامی، یک پنالتی را به هوا کوبید و سپس با بازیکنان حریف درگیر شد.

بدترین شروع ممکن برای ایگواین؛ ناکامی در میامی؟

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی برای تیم جدیدش اینتر میامی اصلاً خوب پیش نرفت. ایگواین در این بازی نه تنها گلی به ثمر نرساند بلکه یک پنالتی تیمش را با اختلاف از بالای دروازه به هوا کوبید و بعد با بازیکنان حریف درگیری شد.

 

1531430

 

ایگواین اولین بازی خود در لیگ MLS آمریکا را با پیراهن تیم جدیدش اینتر میامی در مقابل فیلادلفیا یونیون انجام داد. در این بازی که با شکست 3-0 اینتر میامی، تیمی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام قرار دارد، به پایان رسید. ستاره آرژانتینی که از یوونتوس به اینتر میامی آمده و این تیم امیدهای زیادی به او دارد.

 

1531432

 

البته در دقیقه 20 بازی، ایگواین بدشانسی آورد و اگر ضربه قیچی برگردان او وارد دروازه یونیون می شد او می توانست اولین بازی اش در لیگ MLS را رویایی آغاز کند. اتفاقی که البته نیفتاد. درحالیکه اینتر میامی 2-0 عقب افتاده بود، در دقیقه 77 این فرصت در اختیار ایگواین قرار گرفت که اختلاف گل را کم کند و اینتر را به بازی برگرداند. او پشت ضربه ایستاد ولی توپ را با اختلاف به بالای دروازه شلیک کرد و بعد زمانی که بازیکنان یونیون در حال خوشحالی از دست رفتن ضربه پنالتی او بودند از دست شان عصبانی و با آنها درگیری شد.

 

1531434

 

جالب اینجا است که با احتساب ضربه دیشب ایگواین چهار پنالتی اخیر خود را از دست داده است.

 

1531431

ایگواین در چهار بار اخیری که پشت ضربات پنالتی ایستاده موفق به گلزنی نشده

 

با وجود شب ناکام ایگواین با پیراهن اینترمیامی، سرمربی این تیم دیگو آلونسو معتقد است حضور ستاره ای مثل ایگواین بدون شک به نفع این تیم خواهد بود. او در این باره گفت: " حضور بازیکنی با این میزان از تجربه روی تیم تاثیر مثبت می گذارد. او در وهله اول با کیفیت بالای بازی اش به تیم کمک می کند و از طرف دیگر تجربه اش را به بازیکنان جوانتر انتقال می دهد".

 

1531433

 

 

دیدگاه‌ها