کد خبر : 1710651 | 07 مهر 1399 ساعت 12:58 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

برگ برنده آرتتا برای از کار انداختن سیستم کلوپ

مارتین کیون ستاره سابق آرسنال می‌گوید میکل آرتتا نقشه عالی‌ای برای متوقف کردن لیورپول طراحی کرده است.

برگ برنده آرتتا برای از کار انداختن سیستم کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار بزرگ آرسنال و لیورپول که امروز در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود مارتین کیون ستاره سابق آرسنال می‌گوید میکل آرتتا توان تاکتیکی برای متوقف کردن لیورپول را دارد و در استراتژی خود به دنبال متوقف کردن فیرمینو و فابینیو است چرا که با از کار انداختن آنها می‌تواند بر تیم یورگن کلوپ برتری پیدا کند.

 

1531521

 

ستاره سابق آرسنال با اشاره به موفقیت‌های اخیر آرسنال و آرتتا در مقابل لیورپول می‌گوید مربی اسپانیایی آرسنال پیشتر هم نشان داد که نقطه ضعف تیم کلوپ را تشخیص داده و می‌تواند با از کار انداختن فیرمینو و فابینیو دو ستاره لیورپول موتور این تیم را از کار بیندازد.

 

مارتین کیون در گفتگو با دیلی میل گفت: " بخشی از موفقیت‌های اخیر آرسنال در مقابل لیورپول به توانایی تیم آرتتا در از کار انداختن فیرمینو و فابینیو برمی گردد. تیم یورگن کلوپ مالکیت توپ را از آن خود می‌کند و فیرمینو و فابینیو به عنوان حلقه ارتباطی خطوط سه گانه در تاکتیک او نقش اصلی را بازی می‌کنند".

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت: " فابینیو بین خط دفاعی و خط میانی عمل می‌کند و فیرمینو بین خط میانی و حمله. ولی آرسنال راهی برای به هم ریختن این تاکتیک پیدا کرده است".

 

 

 

دیدگاه‌ها