کد خبر : 1710729 | 07 مهر 1399 ساعت 19:07 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛کابوس لیورپولی ها به یونیون برلین پیوست

لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی لیورپول با عقد قراردادی به یونیون برلین پیوست.

رسمی؛کابوس لیورپولی ها به یونیون برلین پیوست

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی بود که لوریس کاریوس به شکل قرضی از لیورپول جدا شد و با عقد قراردادی دو ساله به سوپر لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش پیوست تا شاید بتواند روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد و بعد از اتمام قراردادش با انگیزه‌ای مضاعف به آنفیلد بازگردد.

 

اوضاع برای دروازه‌بان آلمانی در بشیکتاش نیز به خوبی پیش نرفت و او چند اشتباه عجیب و غریب در لباس این تیم ترکیه ای انجام داد. درست مثل همان اشتباهاتی که در لیورپول مرتکب شده بود. اوج این اشتباهات به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 باز می گشت؛ جایی که او با دو اشتباه مرگبار باعث شکست لیورپول مقابل رئال مادرید شد تا این تیم از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند. همین مسئله نیز باعث شد که قرارداد این گلر آلمانی با بشیکتاش خیلی زود فسخ شود.

 

تیم یورگن کلوپ اما در مقطع کنونی از یک دروازه بان مطمئن به نام آلیسون بکر بهره می برد. گلر برزیلی یکی از بهترین‌های دنیا در پست خودش محسوب می‌شود و طی فصول اخیر خیال هواداران لیورپول را کاملاً راحت کرده است. از طرف دیگر آدریان نیز یک جانشین خوب برای آلیسون به حساب می آید؛ اتفاقی که باعث شد لوریس کاریوس هیچ جایی در ترکیب قرمزهای آنفیلد نداشته باشد و مجبور به ترک آنفیلد شود.

 

 

1531620

 

 

 در همین رابطه دقایقی پیش مشخص شد که دروازه بان آلمانی به شکل رسمی و با قرارداد قرضی و یک ساله راهی باشگاه یونیون برلین شده تا چالش جدید خود را در کشورش و بوندسلیگا تجربه کند.

دیدگاه‌ها