کد خبر : 1710756 | 07 مهر 1399 ساعت 21:49 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: مسئولیت اشتباهم را می پذیرم

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی مدعی شد تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام می دهد.

تیاگو سیلوا: مسئولیت اشتباهم را می پذیرم


به گزارش "ورزش سه"، اولین نمایش تیاگو سیلوا برای چلسی چندان خوب نبود و اشتباه عجیب او در صحنه گل دوم یکی از دلایل اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای این تیم لقب گرفت. حالا تیاگو سیلوا در مصاحبه ای مدعی شد برای انتقال به چلسی با ویلیان، ستاره برزیلی و سابق این تیم مشورت کرده و او همچنین مسئولیت اشتباه خود در اولین بازی در لیگ برتر را نیز قبول می کند.

 

1530835

 

تیاگو سیلوا گفت: "به محض پایان لیگ قهرمانان با ویلیان صحبت کردم. او خیلی درباره چلسی با من حرف زده و مدعی شد من از انتقال به این باشگاه لذت خواهم برد.

 

اشتباه در بازی مقابل وست بروم و تساوی 3-3؟ روزهایی وجود دارد که متاسفانه تلاش فراوان نتیجه مورد نظر را در پی ندارد. من ناراحت هستم، اما مسئولیت اشتباهی را که مرتکب شدم می پذیرم و همیشه اینگونه بوده ام. شرایط هر چقدر هم که دشوار باشد، ما باید از این بازی عبور کرده و به مسیرمان رو به جلو ادامه دهیم. من می خواهم از هم تیمی هایم و کادر فنی برای حمایت مداوم شان از زمان پیوستنم به چلسی تشکر کنم. من واقعا بابت این رفتار سپاسگزارم. من به همه شما قول می دهم که با تمام توان در زمین ظاهر شده و تمام انرژی و تعهد خود را در بازی های آینده نشان دهم.

 

دیدگاه‌ها