کد خبر : 1710795 | 08 مهر 1399 ساعت 10:00 | 45.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادعا در کاتالونیا

رد پیشنهاد سنگین یونایتد برای آنسو فاتی

در کاتالونیا گفته می‌شود باشگاه بارسلونا پیشنهاد قابل توجه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن آنسو فاتی را رد کرده است.

رد پیشنهاد سنگین یونایتد برای آنسو فاتی

به گزارش "ورزش سه"، رادیو کاتالونیا در یک گزارش مدعی شد بارسلونا اخیراً پیشنهاد قابل توجه باشگاه منچستریونایتد برای خرید آنسو فاتی پدیده جوان این تیم را رد کرده است.

 

1531743

 

آنسو فاتی در حال حاضر موفق شده در نوکمپ خود را به عنوان یک استعداد طلایی مطرح کند و روز به روز نزد هواداران تیم کاتالان محبوب‌تر شود. او در این هفته در جریان پیروزی 4-0 بارسا مقابل ویارئال در اولین بازی فصل جدید لالیگا دو گل از گلهای تیمش را زد تا به هواداران نشان دهد لازم نیست خیلی نگران از دست دادن لوئیس سوارز باشند.

 

در چنین شرایطی است که رادیو کاتالونیا می گوید پیش از آنکه باشگاه بارسلونا قرارداد آنسو فاتی را تمدید و خیال خودش را از بابت ماندگار شدن این پدیده راحت کند، منچستریونایتد با پیشنهادی 150 میلیون یورویی به سراغ بارسا آمده و خواهان انتقال فاتی به اولدترافورد است.

 

بر اساس گزارش رادیو کاتالونیا، منچستریونایتد بعد از رد پیشنهادش ابتدا به بارسا اعلام کرده که حاضر است بند آزادسازی قرارداد فاتی را فعال کند. بندی که یونایتد گمان می کرد 170 میلیون یورو ارزش دارد. اما مدیران بارسا به یونایتدی‌ها اطلاع دادند که اطلاعات‌شان قدیمی است و بند آزادسازی آنسو در حال حاضر به 400 میلیون یورو افزایش داده شده است! به این ترتیب داستان عملیات یونایتد برای جذب فاتی به پایان می رسد.

 

 

دیدگاه‌ها