کد خبر : 1710864 | 08 مهر 1399 ساعت 14:24 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز الهلال به الزمالک برای انتقال خریبین

مهاجم سرشناس سوریه‌ای الهلال به احتمال زیاد به باشگاه الزمالک مصر منتقل خواهد شد.

چراغ سبز الهلال به الزمالک برای انتقال خریبین

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، مدیریت باشگاه الهلال عربستان موافقت ضمنی خودش را برای انتقال عمرخریبین به باشگاه الزمالک مصراعلام کرده است.


 الهلال طی مذاکره با باشگاه الزمالک برای انتقال عمر خریبین چراغ سبز نشان داد، زیرا تنها یک‌فصل از قرارداد او باقی‌مانده است.


علاوه براین، رزوان لوچسکیو سرمربی رومانیایی الهلال، جدایی بازیکن سوریه‌ای را چندان با اهمیت ندانست و از مدیران باشگاه خواست برای جبران انتقال احتمالی خریبین در فصل آینده یک بازیکن خارجی حرفه‌ای را در پست مهاجم به خدمت بگیرند.


این در حالی است که خریبین در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مصر در فصل 2018-2019 به‌طور قرضی در باشگاه پیرامید طی 12 بازی برای این تیم موفق شد 6 گل به ثمر برساند و نظرمسئولان الزمالک را به خود جلب کند.


خریبین در سال 2017 با عقد قراردادی 4 ساله به الهلال پیوست و درخشش چشمگیری در این تیم داشت تا جاییکه در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 جایزه بهترین بازیکن سال AFC را از آن خود کرد. اما او به دلیل درخشش فوق‌العاده بافتیمبی گومیس فرانسوی رفته‌رفته به نیمکت تیم منتقل شد.
عمر خریبین 26 ساله طی حضورش در باشگاه الهلال عربستان 35 بازی انجام داد و توانست 35 گل به ثمر برساند. همچنین همراه با این تیم سه بار قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان و یک‌بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است.

 

دیدگاه‌ها