کد خبر : 1711069 | 09 مهر 1399 ساعت 16:01 | 46.7K بازدید | 5 دیدگاه

انجام ماموریت غیرممکن توسط سرپرست پرسپولیس

کارت قرمزی که توسط افشین پیروانی سبز شد

در شرایطی که فوتبال ایران با توجه به نبود لابی لازم در کنفدراسیون معمولا از این نقطه دچار خسارت می‌شد، اینبار پرسپولیس توانست به خوبی از حق خود دفاع کند.

کارت قرمزی که توسط افشین پیروانی سبز شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کارت قرمز ناعادلانه‌ای که سیامک نعمتی در برخورد با خوخی از داور دریافت کرده بود، تمامی فضای مجازی و خبری از درخواست برای بخشش این کارت پر شده بود. موضوعی که البته خیلی زود هم در دستور کار مسوولان باشگاه قرار گرفت. هرچند امیدواری نسبت به تحقق این موضوع بعد از بخشش مهدی بن عطیه، مدافع الدحیل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا زیاد بود اما در ادامه به نظر می‌رسید با توجه به عدم لابی موجود توسط طرف ایرانی در کنفدراسیون، آنها به موفقیت در این زمینه دست نیابند.

 

در این بین اما افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس به عنوان مامور انجام این پرونده، با پیگیری‌های خود توانست روی تمام بدگمانی‌ها خط بلطان بکشد. پیروانی که از همان دقایق ابتدایی با فراهم آوردن مستندات لازم در این زمینه و پیوست فیلم صحنه مربوطه، ماموریت دنبال کردن پرونده را برعهده گرفته بود، در نهایت ساعاتی قبل از بازی حساس این تیم مقابل پاختاکور توانست آن را به سرانجام برساند.

پیروانی که از زمان قبول وظیفه سرپرستی پرسپولیس در بحث مربوط به احقاق حقوق این باشگاه موفق عمل کرده و از این بابت به محبوبیت خود بعد از زمان بازیگری در بین هواداران افزوده، پیش از این نیز در جریان فصل گذشته و در ماجرای مربوط به دیدار این تیم مقابل سپاهان سپر دفاعی باشگاه محسوب می‌شد که البته توانست در نهایت با زنده کردن سه امتیاز سرخپوشان شرایط را برای دستیابی به قهرمانی این تیم هموار کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در روزهایی که خیلی‌ها بابت نداشتن لابی لازم در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نسبت به بخشودگی کارت قرمز سیامک نعمتی ناامید بودند، نشان داد با جدیتی که در سمت خود دارد، برای احقاق حق این باشگاه کم نمی‌گذارد و ماحصل آن نیز در اختیار داشتن این مدافع تاثیرگذار توسط کادرفنی در آستانه دیدار مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان برابر پاختاکور بود.

 

پیروانی که بعد از پایان دوران بازی، در سمت مربیگری هم وارد فوتبال شده بود، این روزها نشان داده که در بخش مدیریت به خوبی قادر است حلال مشکلات واقع شود و در نقل و انتقالات نیز کمک زیادی برای نزدیک کردن بازیکنان مدنظر باشگاه برای عقد قرارداد و کاهش مبلغ درخواستی‌شان داشت تا به محبوبیت خود در بین هواداران بیفزاید. مسلما در بازی امروز نیز باید نقش مدیر تیم پرسپولیس را در شرایط مثبت در تقابل با حریف ازبکستانی زیاد دانست و باید دید در این شرایط که حواشی و مشکلات کاملا توسط پیروانی مدیریت می‌شود، آنها چه عملکردی را در پایان ثبت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها