کد خبر : 1711071 | 09 مهر 1399 ساعت 16:14 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر و جام اتحادیه برایم فرقی ندارد

جهانبخش آماده درخشش مجدد مقابل یونایتد

علیرضا جهانبخش بازی در جام اتحادیه برابر منچستر یونایتد را فرصت خوبی برای اثبات آمادگی و توانایی اش به گراهام پاتر می داند.

جهانبخش آماده درخشش مجدد مقابل یونایتد

به گزارش"ورزش سه" علیرضا جهانبخش در آستانه دیدار تیم برایتون برابر منچستریونایتد در جام اتحادیه گفت:" برایم اهمیت ندارد که در کدام تورنمنت بازی می کنم؛ من هرچه در توان دارم در مسابقه به کار می گیرم."


گراهام پاتر سرمربی تیم برایتون در دوبازی این تیم در جام اتحادیه به تعدادی از بازیکنان زیر23 سال فرصت بازی داده است و دیروز نیز گفت که تعداد بیشتری از جوانان را در  در بازی امشب در دور چهارم برابر منچستر یونایتد به کار می گیرد.


جهانبخش که در پیروزی برابر پورتموث و پرستون گلزنی کرد، از اینکه پاتر و کادر مربیگری به جوانان اعتماد می کنند متعجب نیست. او دراین رابطه گفت:" دیدن پیشرفت جوان ها برایم شگفت انگیز است. این فوق العاده است که این بچه های جوان فرصت خودنمایی پیدا می کنند و فرصت دارند که خودشان را به مربی ثابت کرده و نشان دهند که می توانند در تیم اصلی باشند."

 

1532078

 


ستاره ایرانی گفت:" شما باید خودتان را جای این بازیکنان بگذارید! منتظر این هستید که چنین فرصتی را به دست بیاورید که توانایی های خودتان را نشان دهید. این شانس خوبی است که باشگاه به این بچه ها می دهد. من از عملکرد این بازیکنان تحت تاثیرقرارگرفته ام و این نشان می دهد که آینده درخشانی برای آن ها و باشگاه وجود دارد."


جهانبخش افزود:" من سعی می کنم در طول تمرین و بازی با آنها صحبت کنم و رابطه بسیار خوبی با آن ها دارم. در آغاز کارم در همین موقعیت بودم و از هرفرصتی که بود استفاده می کردم. همین موضوع را به آن ها هم می گویم."


او همچنین گفت:" آنها باید تلاش کنند تا خودشان را به ترکیب اصلی تیم نزدیک کنند مثل آرون کنولی یا استیون آلساته و بن وایت که توانستند با عملکردشان جایگاه خوبی در تیم به دست بیاورند."


ملی پوش ایرانی از اینکه عملکرد بسیار خوبش در جام اتحادیه باعث حضورش در لیگ برتر شده خوشحال است. او روز شنبه دربازی برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر به میدان رفت و در این بازی یک پاس گل هم داد هرچند در نهایت برایتون مغلوب حریف نامدارش شد.

 

1532079


جهانبخش افزود:"وقتی در این بازی ها نمایش خوبی داشته باشید می توانید برای بازی در لیگ برتر رقابت کنید و این انگیزه شما را بیشتر می کند." او گفت:" برای من مهم نیست که مسابقه در چه لیگ و تورنمنتی است. من همه توانم را خواهم گذاشت و هرگز کاری غیر از این نخواهم کرد. من هر بازی را فرصت مناسبی برای اثبات خودم می دانم . خیلی دوست دارم که به سرمربی(گراهام پاتر) نشان بدهم که می توانم خوب بازی کنم."

دیدگاه‌ها