کد خبر : 1711180 | 10 مهر 1399 ساعت 00:44 | 91.4K بازدید | 1 دیدگاه

صعود شیاطین سرخ در جام اتحادیه؛

منچستر ترمز جهانبخش را کشید

ستاره ایرانی برایتون در شب شکست تیمش مقابل منچستر یونایتد آسیب دید و تعویض شد.

منچستر ترمز جهانبخش را کشید

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم برایتون که مثل دو دیدار اخیرش در این رقابت‌ها علیرضا جهانبخش را از ابتدا به‌عنوان وینگر در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ چهارشنبه شب در استادیوم فالمر مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت.

 

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه ۴۴ ارسال خوان ماتا از روی ضربه آزاد سمت راست زمین را اسکان مک‌تومینی بالاتر از مدافعان برایتون با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا یاران جهانبخش با شکست یک بر صفر به رختکن بروند.

 

1532231

 

جهانبخش که در دیدار اخیرشان در هفته سوم لیگ برتر انگلیس حضور تعویضی برابر منچستر یونایتد داشت و توانسته بود پاس گل بدهد، در دقیقه ۵۰ بازی جام اتحادیه برابر شیاطین سرخ از ناحیه کشاله ران پای راست دچار آسیب دیدگی شد و درخواست تعویض کرد تا نیل موپای جانشین او شود.

 

خوان ماتا که پاس گل اول را داده بود، در دقیقه ۷۳ پاس پشت پای تماشایی فن د بیک را با یک سرتوپ و شوت زمینی زد تا گل دوم منچستر یونایتد مقابل برایتون را به ثمر رساند.

 

در دقیقه ۸۰ شاگردان سولسشر صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شدند که شوت فنی پوگبا به فلمتن، مدافع برایتون که در دیوار دفاعی ایستاده بود، برخورد کرد تا سومین گل منچستر به این شکل به ثمر برسد.

 

یاران برایتون که در دو مرحله قبلی به برتری‌های پُر گل مقابل پورتسموث و پرستون رسیده بودند، نتوانستند این روند را ادامه دهند و با ۳ گل نتیجه را به شیاطین سرخ واگذار کردند تا از رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس کنار بروند.

 

1532232

 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون که در دو بازی قبلی جام اتحادیه دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و همچنین در دیدار قبلی برابر منچستر نمایش خوبی ارائه کرده بود، در دومین بازی پیاپی مقابل شاگردان سولسشر نتوانست به دلیل مصدومیت خودنمایی کند.

 

منچستر یونایتد نیز که علیرضا جهانبخش که در دو دیدار اخیرشان در جام اتحادیه انگلیس مقابل پورتسموث و برایتون حضور ثابت داشته و نمایش درخشانی با گلزنی در هر دو مسابقه و دادن یک پاس گل ارائه داده، امشب هم یکی از نفرات اصلی تیمش برابر منچستر یونایتد است.

 

ستاره ایرانی برایتون که در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر انگلیس حضور تعویضی داشته، در بازی گذشته تیمش برابر منچستر یونایتد که چهار شب قبل برگزار شد، در نیمه دوم به میدان رفت و پاس گل دوم و تساوی را داد.

 

دیدار اخیر برایتون مقابل منچستر یونایتد که چهار شب قبل در هفته سوم لیگ جزیره برگزار شد، با برتری ۳ بر ۲ شیاطین سرخ به پایان رسید و حالا با دومین برد متوالی ، این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه صعود کرد.

دیدگاه‌ها