کد خبر : 1711185 | 10 مهر 1399 ساعت 01:18 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: من و آسنسیو جریان بازی را عوض کردیم

وینسیوس با ورودش به زمین همراه با مارکو آسنسیو روند بازی را به سود رئال عوض کرد.

وینیسیوس: من و آسنسیو جریان بازی را عوض کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب به دومین برد فصل خود دست یافت و در لالیگا 7 امتیازی شد. کهکشانی ها به لطف گل دقیقه 65 وینیسیوس توانستند وایادولید را شکست دهند در دیداری که تیبو کورتوا بهترین بازیکن میدان شناخته شد. گلر بلژیکی چند توپ عالی را گرفت و اجازه نداد دروازه رئال باز شود. در هر صورت این گل وینیسیوس بود که باعث شد رئال سه امتیاز دیگر را کسب کند.

 

 

1532258

 

 

وینسیوس در پایان بازی گفت:« نیمه اول پیچیده و دشوار بود ولی در نیمه دوم، زیدان تغییر تاکتیک داد و با ورود من و آسنسیو همه چیز به سود ما شد و توانستیم روند بازی را عوض کنیم. متاسفانه بازی های دوستانه زیادی نداشتیم و تیم هنوز به ریتم خودش دست پیدا نکرده است. رفته رفته تبدیل به همان رئال فصل پیش خواهیم شد.»

 

وینیسیوس ادامه داد:« می دانیم که اگر دروازه مان را بسته نگاه داریم، قطعا می توانیم از شانس های گلزنی مان استفاده کرده و برنده بازی شویم. نظم دفاعی ما ستودنی است. این بازی بر خلاف بازی با بتیس بود و حریف بازیکنان زیادی را در دفاع داشت که کار را مشکل تر می کرد. مهم کسب پیروزی بود و همه خوشحالیم. با تمرینات بیشتر و با توصیه های زیدان بهتر و بهتر خواهیم شد.»

 

دیدگاه‌ها