کد خبر : 1711277 | 10 مهر 1399 ساعت 17:28 | 92.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

زیدان عصبانی تر از همیشه؛ صبری که لبریز شد (عکس)

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی با وایادولید عصبانی و آزرده خاطر بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست با تک گل وینیسیوس بر وایادولید پیروز شود و اولین بازی خانگی فصل خود را با برد پشت سر بگذارد. زیدان اما در پایان بازی چندان خوشحال نبود و  پس از نشست خبری نتوانست عصبانیتش را پنهان کند.

مربی فرانسوی که روز گذشته صفحه اینستاگرام خود را نیز غیر فعال کرده بود، تیمش را برای دومین بازی متوالی با دو مهاجم(بنزما و یوویچ) به زمین فرستاد. یوویچ نمایش خوبی داشت و بدشانس بود که نتوانست گلزنی کند اما دقیقه 57 جای خود را به وینیسیوس داد.

 

 

1532244

 

 

ستاره صرب 60 میلیون یورویی که زمزمه های جدایی او همچنان به گوش می رسد، فصل گذشته مورد نظر زیدان قرار نداشت اما به نظر می رسد که پس از موج انتقادات رسانه ها از زیزو، حالا به او فرصت بیشتری می رسد و باید از آن استفاده کند.

 

در نشست خبری پس از بازی، زیدان 5 بار با سوالاتی در مورد آینده یوویچ روبرو شد و پاسخش به همه نیز یکسان بود: تا 5 اکتبر و پایان نقل و انتقالات نمی توان هیچ چیز را تضمین کرد.

 

 

1530949

 

 

زیزو حاضر نشد ماندنی شدن یوویچ را تایید کند و پس از اینکه بازهم با سوالی در مورد یوویچ روبرو شد، دیگر کلافه شده بود و به نشست پایان داد.

او در پایان و زمانی که سالن کنفرانس را ترک می کرد و در حالی که تصور می کرد کسی صدایش را نمی شنود، گفت:« چه خسته کننده و حوصله سر بر!»

 

زیدان این روزها از همه طرف تحت فشار است. رسانه ها او را متهم به خراب کردن بازیکنان بزرگی چون گرت بیل و خامس می کنند و کیفیت بازی های رئال نیز جالب نیست. رئال او بیشتر از اینکه تیمی هجومی باشد، به بسته نگه داشتن دروازه خود و بردهای حداقلی فکر می کند.

 

 

1532407

 

1532408

دیدگاه‌ها