کد خبر : 1711347 | 11 مهر 1399 ساعت 01:29 | 53.1K بازدید | 3 دیدگاه

مسی و فاتی خوب بودند

کومان: بهتر بود با داور بحث نمی کردیم

رونالد کومان سرمربی بارسا کارت قرمز لنگله را قبول ندارد ولی معتقد است بحث با او اشتباه بود.

کومان: بهتر بود با داور بحث نمی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست دومین بازی فصل خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. بارسا این برد را در زمین گربه سیاهش سلتا کسب کرد در حالی که از دقیقه 42 نیز ده نفره شده بود.

آنسو فاتی، سرجی روبرتو و مدافع حریف گل های بارسا را به ثمر رساندند ضمن اینکه لیونل مسی هم مثل همیشه برای بارسا درخشان کار کرد.

 

 

1532578

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« فکر می کنم کار بزرگی انجام دادیم. از نمایش امشب تیمم احساس غرور می کنم و بسیار باانضباط کار کردیم. حتی با یک یار کمتر هم دچار مشکل نشدیم و به بازیکنانم تبریک می گویم. قطعا از این سه امتیاز همه خوشحال هستیم.»

 

اعتراض به تصمیم سرو گرانده داور بازی برای اخراج لنگله:« خطا بود ولی معتقد بودیم کارت زرد نداشت. این تصمیم داور بود ولی موافقم که نباید بحث می کردیم. مهم صحبت کردن در مورد شیوه بازی تیم با وجود ده نفره شدن بود. کار داور سخت است و باید به او احترام گذاشت.»

 

 

1532577

 

 

مسی و فاتی:« هر دو خیلی خوب بودند مثل دیگر بازیکنان. مسی در زمین بسیار دوید و تلاش کرد و مثل همیشه یک بازیکن مهم برای تیم بود.»

 

هم گروه شدن با یوونتوس در لیگ قهرمانان:« دیدگاهم مثبت است. یووه و بارسا دو تیم قدرتمند گروه هستند و باید قدم به قدم در این تورتمنت پیش برویم.»

 

 

دیدگاه‌ها