کد خبر : 1711567 | 12 مهر 1399 ساعت 15:40 | 52.3K بازدید | 1 دیدگاه

حسام عوار بازیکن بزرگی است

زیدان و تایید ستاره لیون؛ او می‌تواند بازیکن رئال باشد

زین الدین زیدان به نوعی شایعات تماس هایش با حسام عوار هافبک لیون را تایید کرد.

زیدان و تایید ستاره لیون؛ او می‌تواند بازیکن رئال باشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب یک تساوی و دو برد، فردا در چهارمین بازی خود در لالیگا به مصاف لوانته خواهد رفت. یک بازی انتقامی چرا که کهکشانی ها فصل گذشته در زمین این تیم با یک گل مغلوب شده بودند.

 

 

1531861

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« این سومین بازی دور از خانه ما در فصل جدید است و می دانیم که بازی ساده ای نخواهد بود. فصل گذشته که کار را برای مان خیلی سخت کردند ولی مهیای بازی فردا هستیم. بازی سختی است ولی آماده ایم.»

 

بدشانسی از ناحیه مصدومیت ها:« خوش شانسم که مربی رئال هستم و از هر روز حضور در این باشگاه لذت می برم و همیشه هم دیدگاهم مثبت است. بله کارواخال و اودریوسولا مصدوم شده اند ولی شرایط را خیلی هم منفی نمی بینم. قطعا از مصدومیت ها خوشم نمی آید ولی باید آن را پذیرفت. دنبال بهانه و توجیه هم نیستیم. در تیمم استعداد های زیادی وجود دارد و می توانیم کارها را به پیش ببریم.»

 

 

1508128

 

 

شدت گرفتن انتقادات:« انتقادات را نمی توان کنترل کرد. تنها کاری که باید انجام دهیم، ثابت کردن خودمان در زمین است. باید شخصیت بالای رئال را در میدان نشان دهیم و باقی مسائل از کنترل من خارج هستند. در رئال همیشه چنین شرایطی بوده، هست و خواهد بود. باید متحد باشیم و از مشکلات عبور کنیم.»

 

 آسنسیو:«  این می تواند بهترین سال او باشد. آسنسیو شم گلزنی دارد و یک بازیکن چند کاره است و همین انتظار را نیز از او دارم. دوست دارم هر زمان که در زمین است، به دنبال گلزنی باشد و البته خلق موقعیت گل برای دیگر بازیکنان.»

 

 

1532130

 

 

از دست دادن راحت اشرف حکیمی:« اینکه مردم در شرایط فعلی او را به یاد می آورند، مرا آزار نمی دهد. قطعا مصدومیت کارواخال و اودریوسولا خبر بدی بود ولی دنبال بهانه و توجیه هم نیستیم. از بابت این مصدومیت ها نیز نگرانی ندارم هرچند که ناراحتم.»

 

هازارد، گرت بیل جدید :« نه از این بابت هم ترسی نیست و نگاهم به او مثبت است. مصدومیت جدید هازارد عضلانی است و نه از ناحیه قدیمی(مچ پا). او برای بازگشت فشار زیادی به بدنش وارد کرد و به همین دلیل مصدوم شد. مهم این است که به خوبی از این مصدومیت بهبود پیدا کند.»

 

علاقه به جذب حسام عوار هافبک لیون:« نمی دانم چه اطلاعاتی دارید. او بازیکن بزرگی است و شاید روزی برای ما هم بازی کند چون در سطح و اندازه های بازی برای رئال قرار دارد اما تیم امسال مان بسته شده و با همین مجموعه به کار ادامه خواهیم داد.»

 

 

1523383

دیدگاه‌ها