کد خبر : 1711734 | 13 مهر 1399 ساعت 10:48 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

ملوان فعال ترین لیگ یکی نقل و انتقالات

هنوز چند هفته ای از بقای ناپلئونی ملوان در لیگ دسته اول نگذشته است ، روزهای پر استرسی که انزلی چی ها پشت سر گذاشتند تا کشتی ملوان به ساحل امن آرامش برسد.

ملوان فعال ترین  لیگ یکی  نقل و انتقالات

به گزارش ورزش سه ، قوهای سپید انزلی زودتر از هر تیمی اقدام به ترمیم مشکلات خود کردند، مازیار زارع ستاره دهه 80 و 90 ملوان توانست از سد مربیان دهه شصتی بگذرد و سکان دار این تیم محبوب شمالی شود و پژمان نوری نیز با حمایت نماینده شهر انزلی به عنوان مدیرعامل به فعالیت خود در ملوان ادامه می دهد اما آنچه که بسیار اهمیت دارد عملکرد راضی کننده این تیم در بازار نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال ایران است.


انزلی چی ها تا کنون موفق به حفظ 60 درصد از اسکلت اصلی تیم خود شده اند و از طرفی دیگر اقدام به ترمیم نقاط ضعف خود کرده و بازیکنان تاثیر گذاری جذب کرده‌اند.


علی صبوری از نیروی زمینی ، ابوطالب قنبری زاده کاپیتان فصل گذشته خوشه طلایی ساوه ، رسول ناصر بخت هافبک فصل گذشته خوشه طلایی ، میعاد یزدانی هافبک فصل گذشته داماش ، امید سلطانی مدافع اسبق شاهین بوشهر ، عیسی پرتو مدافع فصل گذشته مس رفسنجان ، ابوالفضل عباسی دروازه بان فصل گذشته گل گهر سیرجان ، فرشید مهمدی مهاجم بلند قامت جنوبی ، محمد مهری مهاجم شمالی و بازیکن اسبق نفت مسجد سلیمان ، هادی امینی پاک مهاجم فصل گذشته استقلال ملاثانی و احمد مهدی زاده بازیکن لیگ برتری از شکارهای ملوان در فصل نقل و انتقالات بوده است.


همه این بازیکنان در حالی جذب شدند که پنجره نقل و انتقالات ملوان به دلیل پرونده شکایت سرگئی پاشنکو دروازه بان مقدونیه ای اسبق این تیم بسته بود اما انزلی چی ها با پرداخت بدهی بازیکن خارجی خود این پرونده را در فیفا مختومه کردند.


به نظر می رسد همه چیز در انزلی آرام است و مدیران ملوان چراغ خاموش در حال بستن تیمی قدرتمند برای حضوری مقتدرانه در لیگ دسته اول هستند.

دیدگاه‌ها