کد خبر : 1711780 | 13 مهر 1399 ساعت 13:45 | 45.2K بازدید | 11 دیدگاه

هنوز پول رضایتنامه گل محمدی را نگرفته‌ایم

حمیداوی: استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربی‌گری داد

مالک باشگاه شهر خودرو مدعی شد که باشگاه استقلال به مهدی رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داده است.

حمیداوی: استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربی‌گری داد

به گزارش "ورزش سه" فرهاد حمیداوی، مدیرعامل شهرخودرو امروز (یک‌شنبه) در یک نشست خبری در ابتدای صحبت‌هایش موفقیت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را تبریک و گفت: خوشحالم که یحیی گل‌محمدی، به عنوان یکی از اعضای خانواده شهرخودرو توانست به یک افتخار بزرگ دست یابد.

مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به این که چه حمایتی از سوی مسوولان شهری و استانی از تیم شما صورت گرفته است؟ گفت: من بارها به دوستان برنامه دادم و نیازها را گفتم، اما اتفاقی نیافتاد. یک زمین تمرین خواسته زیادی بود؟ چند وقت گذشته از روزهایی که گفتیم شهرخودرو برای حضور موفق در رقابت‌ها، نیاز به زمین تمرین دارد؟

 

او افزود: حتی خواستیم در هر کجای مشهد که خواستند، زمینی را برای آغاز پروژه‌ بفروشند، اما باز هم خبری نشد.

حمیداوی درباره ادامه فعالیتش در مشهد و شهرخودرو گفت: گاهی من هم از کوره در می‌روم و حرفی می‌زنم، اما تا جایی که جان دارم و دوستانم هستند، با افتخار در مشهد به فعالیتم ادامه می‌دهم.

 

وی درباره طلبکاران شرکت شهرخودرو و تجمعاتی که داشته‌اند، گفت: بدهی شرکت ریگان خودرو که با آن ۷ سال قرارداد فروش داشتیم، شرکت متعهد ریگان خودرو بوده است و اگر طلبکاران می‌آیند به ما ربطی ندارد. ریگان خودرو باید خودروها را تحویل بدهد.

مالک شهرخودرو اضافه کرد: مهدی رحمتی با ما قراردادی ۳ ساله بسته‌ است. از رحمتی توقع قهرمانی در سال سوم داریم. جواد وطنخواه، تا آخر عمر عضو هیات‌مدیره ماست و به ایشان ارادت دارم. خدایی، دلبری و شهام نیز دیگر اعضای هیات مدیره شهرخودرو هستند.

او افزود: مدیرعاملی را به خاطر این که می‌خواهیم در انتخابات فدراسیون شرکت کنیم، قبول کردم. فقط با همدلی ممکن است که بتوانیم فوتبال سایر استان‌ها را از پیش رو برداریم و به اهداف خود برسیم.

حمیداوی درباره عملکرد پایه‌های شهرخودرو گفت: وقتی کاپیتان تیم ملی نوجوانان و جوانان را می‌گیریم، یعنی نگاهی به پایه‌ها نداریم؟ اگر این پرچم به دست هر کسی بلند شود، فرقی می‌کند؟ بومی و غیربومی چه اهمیتی دارد. من با این تیم ازدواج کرده‌ام و مشهدی هستم. چه کنم که مرا هم بومی خطاب کنید؟ وقتی نوجوان ملی‌پوش می‌آورم یعنی به تیمم بی‌توجهم؟ چرا هیچ‌کس نمی‌گوید که رحمتی جگر داشت که صفاییان و کیا را درون دروازه شهرخودرو در لیگ قهرمانان گذاشت؟ امیرحسن جعفری و امید منصوری را رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی داد.

حمیداوی درباره جدایی مرادمند گفت: حسین مرادمند پیشنهاد ۱۲ میلیاردی داشت. در فدراسیون بهاروند، چطور قانون می‌گذاریم که نتوانم بازیکن خودم را نگه دارم؟ بازیکنی داشتیم که به تمرینات نیامد، با این که قرارداد داشت و از تیم‌های پایتخت پیشنهاد داشت. از من‌ نخواهید تیم ۱۵۰ میلیاردی ببندم. اگر قرار است باشم، بازیکن می‌فروشم و بازیکن جوان می‌گیرم. فوتبال یک صنعت است و اگر احساسی نگاه کنیم نتیجه نمی‌گیریم.

 

مدیرعامل شهرخودرو گفت: آن روزها به مایلی‌کهن کسی آفرین نگفت که به جوانان در تیم ملی بازی داد. امروز هم رحمتی کاری در حد و اندازه آن روزهای مایلی کرد و ثمره‌اش را خواهیم‌ دید. وقتی رحمتی بگوید لیستی را نمی‌خواهد، باید بروند. کادر فنی ماست که تصمیم می‌گیرد. مخلص تک‌تک بازیکنانم هستم، اما روبه‌روی تیم‌های دولتی کمر ما شکسته‌ است. با حدادیان و زنوزی هر شب صحبت می‌کنم. نساجی و شهرخودرو و تراکتور تنها تیم‌های خصوصی هستند. من چطور می‌توانم بازیکنم را با ۷ میلیارد پیشنهاد نگه دارم؟ تیمی که تازه وارد لیگ شده و دولتی است، به بازیکنانم ۴ و ۲۰۰ پیشنهاد داده، چطور با قرارداد ۷۰۰ میلیونی بازیکن را حفظ کنم؟

حمیداوی درباره جدایی سرلک گفت: نیم‌فصل سال قبل تیم را برای آسیا بستیم؛ گل محمدی سرلک را می‌خواست. سرلک به این ترتیب با ما قراردادی ۴۰۰ میلیونی بست، روز اول گفت ۳ برابر همین پول را می‌دهم و می‌روم. میلاد سرلک در نهایت با پرداخت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از تیم ما تابستان امسال جدا شد.

 

وی افزود: بازیکن بوده با لباس زرد، با او بستیم برای ۶۰۰ میلیون تومان، تیم دولتی سبزپوش با او قراردادی ۷ میلیاردی بسته‌ است! خب در این وضعیت چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ از رحمتی حمایت می‌کنم، در خصوص مجتبی سرآسیایی هم بنای ما بر حمایت بود. ایشان هم مثل برادر من است و هم‌چنان با هم ارتباط داریم.

حمیداوی درباره پنجره بسته شهرخودرو گفت: فهرست آسیایی ما قرار بود کامل ارسال شود. تاریخ حواله بدهی ما هم مشخص است. از طریق خطیر پول حواله شد که باید از او تشکر کنم. از نصیرزاده نیز ممنونم. متاسفانه صرافی ۱۴ روز جواب ما را نداد، حتی فکر می‌کردیم احتمالا دوباره مجبور شویم پول را پرداخت کنیم.


او افزود: مدیرعامل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا کنارم بود، گفت تیمم را امسال ارزان بستم و فقط ۳ تا ۴ بازیکن ۸ میلیون یورویی دارم‌. با چنین تیم‌هایی چطور بجنگیم؟ از مدیریت پرسپولیس گلایه دارم چون هنوز پول رضایت یحیی گل‌محمدی را نگرفته‌ایم.

مالک شهرخودرو درباره مشکلات این باشکاه گفت: یک روزی نگرانی در این استان، حفظ سهمیه لیگ برتری بود، امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دغدغه ما نحوه کسب نتایج آسیایی است. قرارداد ما با رحمتی ۳ ساله است و به آینده با رحمتی امیدواریم. تنها کمکی که مدیریت شهری و شورای شهر به ما کردند، ۱.۵ میلیارد در بهمن ۹۸ برای پاداش آسیایی بوده است. ۱۰ بار گفته‌اند کمک می‌کنیم، از مدیر مالی باشگاهم بپرسید چه کرده‌اند؟ ۲ درصد از درآمد شرکت‌های دولتی می‌تواند خرج ورزش شود. شاید مدیران استانی از این قانون بی‌اطلاع هستند. مجسمه‌ای که قول دادند هم نساختند، اصلا مجسمه هم نخواستیم. ما ۴۳ میلیارد بدهی داریم. همه بومی هستند، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان طلب از تیم دارند و نگذشتند.

 

وی افزود: روز گذشته استقلال به مهدی رحمتی پیشنهاد داد.

حمیداوی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در چه سمتی این پیشنهاد مطرح شده است؟ گفت: پیشنهاد استقلال به رحمتی برای سرمربی‌گری بود.

 

او درباره ماجرای کوزین گفت: قائم‌مقام باشگاه تمام مباحث مربوط به حضور او در دوحه را فراهم کرد. کوزین چند روز قبل هم تولدم را تبریک گفت و با هم میانه خوبی داریم. بدهی ارزی ما صفر است و ۸۵ درصد از ۴۳ میلیارد را هم پرداخت کرده‌ایم. حدودا ۴۰ میلیارد پرداخت شد و پنجره تیم هم باز است.

وی افزود: من در سال ۲۰۱۵ به رحمتی پیام داده‌ بودم که او را دوست دارم. ما پشت رحمتی هستیم و از او حمایت کاملی می‌کنم. رگمان را می‌زنیم که آسیایی شویم. برای برند ما هم خوب است که آسیایی شویم.

دیدگاه‌ها