کد خبر : 1711925 | 13 مهر 1399 ساعت 22:17 | 61.5K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: شرم‌آور است، دستانم را بالا می‌گیرم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از شکست تیمش مقابل تاتنهام به عنوان اتفاقی شرم آور یاد کرد.

سولسشر: شرم‌آور است، دستانم را بالا می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه اولدترافورد امشب شاهد یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ باشگاه منچستریونایتد بود. جایی که آن ها برای اولین بار در ورزشگاه خانگی خود و تنها در نیمه اول چهار گل دریافت کردند تا به نوعی نسخه شان در 45 دقیقه اول پیچیده شده باشد. در ادامه نیز تاتنهام دو گل دیگر در نیمه دوم به ثمر رساند تا یونایتد شکست باورنکردنی 6-1 را پذیرا شده باشد.

 

شیاطین سرخ حالا تنها با 3 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفته اند. از طرفی به نظر می رسد که جایگاه سرمربی نروژی این تیم یعنی اوله گنار سولسشر در خطر قرار گرفته چرا که در دقایق گذشته منابع انگلیسی مدعی شدند مائوریتسیو پوچتینو به نیمکت شیاطین سرخ نزدیک و نزدیک‌تر شده است.

 

 

1533471

 

 

اوله گنار سولسشر در پایان بازی برابر تاتنهام درباره شکست عجیب تیمش گفت: " این شکست شرم‌آور بود و بدترین روزی بود که من آن را تجربه کردم. دستم را بالا می گیرم. ما پیش از این نیز برخی از این نتایج را تجربه کرده بودیم و همیشه به عقب باز می گردیم. من هر کاری که بتوانم انجام می دهم تا مشکلات تیم حل شود. امشب موقع پرداختن به این موضوع است و ما می‌دانیم که باید چه کار کنیم."

 

سولسشر در ادامه پیرامون اخراج آنتونی مارسیال نیز گفت: " این مسئله دو احساس کاملاً متفاوت بود. اول اینکه مارسیال کار خوبی کرد که خودش را روی زمین نینداخت تا داور لاملا را اخراج کند. لاملا دستش را بالا آورد و روی سینه مارسیال گذاشت. مارسیال نباید آن کار را انجام می‌داد اما برای من شبیه به یک جوک است که لاملا با اشاره چند انگشت به آن شکل روی زمین افتاد. اگر او پسر من بود و چنین کاری را انجام می‌داد مجبور بود دو هفته را فقط با نان و آب بگذراند."

 

 

1533405

دیدگاه‌ها