کد خبر : 1711956 | 14 مهر 1399 ساعت 02:41 | 43.1K بازدید | 4 دیدگاه

فن‌دایک: لیورپول نباید با چنین نتیجه‌ای شکست بخورد

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، پس از شکست تحقیرآمیز 7-2 تیمش مقابل استون ویلا، از هم تیمی‌هایش خواست تا آرامش‌شان را حفظ کنند.

فن‌دایک: لیورپول نباید با چنین نتیجه‌ای شکست بخورد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها در دیدار امشب 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما اشتباهات دفاعی متعدد و البته بدشانسی باعث شد تا 7 بار دروازه‌شان را باز شده ببینند و یکی از بدترین شکست‌های تاریخ شان را متحمل بشوند.

اما فن دایک از هم تیمی‌هایش خواست تا واکنش مناسبی به این شکست نشان بدهند. او به اسکای اسپورتس گفت:" باختن به این شکل که ما شکست خوردیم، دشوار است. اول از همه باید گفت که استون ویلا خیلی خوب کار کرد. باید این نتیجه را حاصل شایستگی آنها دانست.

این یکی از بازی هایی بود که ما از اول تا آخر بازی نتوانستیم 100 درصد توان مان را به نمایش بگذاریم. ما گل هایی دریافت کردیم که باید روی آنها بهتر عمل می کردیم و موقعیت هایی هم داشتیم که باید بهتر عمل می کردیم.

 

1533529

 

در مجموع همه ما ناراحت هستیم. ما نباید با این نتیجه شکست می خوردیم اما باید متحد بمانیم و کاری کنیم که این اتفاق دیگر رخ ندهد. نمی خواهیم ارزش کار استون ویلا را پایین بیاوریم اما باید موثرتر عمل می کردیم. باید در همه جنبه های بازی بهتر کار می کردیم. مهم است که کنترل مان را از دست ندهیم اما تفاوت سطح بازی بین پیروزی مقابل آرسنال در لیگ و این دیدار خیلی زیاد بود.

ما به خوبی آماده شدیم و بازی خوبی مقابل آرسنال در میانه هفته (در جام اتحادیه) انجام دادیم. آماده سازی ما خوب بود و قبل از بازی برای آن آماده بودیم. اما متاسفانه آن طور که می خواستیم پیش نرفت."

دیدگاه‌ها