کد خبر : 1712056 | 14 مهر 1399 ساعت 16:31 | 86.3K بازدید | 0 دیدگاه

النصر و واکنش سریع به شکست در فینال غرب آسیا

باشگاه النصر تلاش هایش را برای تشکیل یک تیم قدرتمند آغاز کرده است.

النصر و واکنش سریع به شکست در فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست النصر در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل پرسپولیس، حالا مسئولان این تیم به تکاپو افتاده اند تا این تیم شهر ریاض را برای حضور قدرتمند در فصل بعد آماده سازند.


گزارش های مطبوعات سعودی نشان می دهد که هیئت مدیره باشگاه النصر به سرپرستی صفوان السویکت، روند تقویت و تغییرات گسترده در این تیم را قبل از شروع فصل جدید جام پادشاهی عربستان در فصل 2020/2021 آغاز کرده است.


روزنامه الریاضیه اظهار داشت: مقامات النصر برای آمادگی هر چه بیشتر برای فصل آینده، کار تسویه حساب های مالی این باشگاه و همچنین پرداخت حقوق معوقه و طلب های 20 بازیکن این تیم را آغاز کرده اند.
با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های حاضر در این رقابت ها این اجازه را می دهد تا 30 بازیکن را در لیست آسیایی خود ثبت نام کند، بر همین اساس مدیران النصر به دنبال تقویت این تیم برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید و حضور پرقدرت در فصل آتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.


تیم النصر که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی مغلوب پرسپولیس شد و از صعود به دیدار فینال باز ماند، با طرح شکایتی از این باشگاه ایرانی مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز، منتظر صدور رأی نهایی AFC درخصوص پرونده این دیدار است.

دیدگاه‌ها