کد خبر : 1712162 | 15 مهر 1399 ساعت 10:30 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر جدید یونایتد از زمستان در اولدترافورد

منچستریونایتد تایید کرد عمد دیالو ترائوره وینگر 18ساله آتالانتا را به خدمت گرفته و او از ماه ژانویه به شیاطین سرخ خواهد پیوست.

وینگر جدید یونایتد از زمستان در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در طول تابستان برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند تلاش کرد ولی در نهایت از جذب او ناامید شد؛ رسماً اعلام کرد که با باشگاه آتالانتا برای به خدمت گرفتن عمد دیالو ترائوره وینگر 18ساله این تیم به توافق رسیده است.

 

1533855

 

دیالو ترائوره که یکی از پدیده‌های آتالانتا است و یکی از آینده‌دارترین مهاجمین جوان دنیای فوتبال به حساب می آید با قراردادی به ارزش 41 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست و طبق توافق دو باشگاه از ماه ژانویه به اولدترافورد خواهد رفت. انتظار می رود ترائوره به محض پیوستن به یونایتد به ترکیب اصلی این تیم راه یابد.

 

مبلغ رسمی قرارداد ترائوره 21 میلیون یورو است اما یونایتد موافقت کرده که در قرارداد او 20 میلیون یورو پاداش هم گنجانده شود. این وینگر ساحل عاجی که گفته می شود ترجیح می دهد با نام دیالو از او اسم برده شود، در فصل اخیر یکی از درخشان ترین استعدادهای جوان لیگ ایتالیا بوده و به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

رسانه‌های انگلیسی می گویند دیالو ترائوره از سال 2016 مد نظر منچستریونایتد بود و استعدادیابهای باشگاه بارها خرید او را به مدیریت تیم پیشنهاد دادند.

 

 

دیدگاه‌ها