کد خبر : 1712296 | 15 مهر 1399 ساعت 20:22 | 66.2K بازدید | 0 دیدگاه

فقط مسی و رونالدو بالاتر از ستاره جدید یونایتد!

هواداران یونایتد امیدوارند آمار خیره کننده ادینسون کاوانی مشکلات خط حمله این تیم را کم کند.

فقط مسی و رونالدو بالاتر از ستاره جدید یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که شروع ضعیفی در لیگ برتر داشت و از چهار بازی اول فقط سه امتیاز گرفت، دیشب در آخرین ساعات بازار تابستانی موفق به جذب ادینسون کاوانی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن شد. ستاره اروگوئه ای در شش فصل از ده فصل اخیر خود در ناپولی و سپس پاری سن ژرمن بیش از 30 گل زده است.

 

1529432

 

در پنج لیگ بزرگ اروپا، تنها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو گل های بیشتری از سال 2007 نسبت به کاوانی با 250 گل به ثمر رسانده اند. در نیم فصل دوم بعد از شیوع کرونا و به دلیل ترس از مصدومیت، کاوانی ترجیح داد در ترکیب پاری سن ژرمن غیبت کند و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون نیز غایب بود. آخرین بار او تقریبا هفت ماه پیش و در تاریخ 11 مارس در دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند به میدان رفت.

 

البته در این سالها منچستریونایتد موارد مشابهی در جذب مهاجمان باتجربه با دو تجربه تفاوت داشته است. زلاتان همزمان با حضور ژوزه مورینیو راهی یونایتد شد و در اولین فصل با نمایش هایی درخشان نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ اروپا و جام اتحادیه ایفا کرد. اما شرایط برای رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی متفاوت پیش رفت و او در 30 بازی برای شیاطین سرخ تنها موفق به زدن چهار گل شد. هواداران یونایتد امیدوارند کاوانی که سالها با زلاتان همبازی بوده، شرایطی مانند او در اولدترافورد داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها