کد خبر : 1712351 | 16 مهر 1399 ساعت 09:40 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار انگلیس بعد از نقض پروتکل‌های کرونایی

بعد از اقدامات اخیر بازیکنان تیم ملی انگلیس در نقض پروتکل‌های کرونایی، گرت ساوت گیت سرمربی این تیم به بازیکنانش به صورت جدی هشدار داد.

هشدار انگلیس بعد از نقض پروتکل‌های کرونایی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در روزهای اخیر فاش شد چند بازیکن ملی پوش انگلیسی پروتکلهای کرونایی را نقض کرده و در خطر ابتلا به ویروس کرونا و انتقال او به دیگر بازیکنان تیم قرار گرفته اند گرت ساوت گیت سرمربی سه شیرها با برگزاری یک جلسه درون تیمی به بازیکنانش هشدار جدی داد و مسئولیت آنها را در این باره گوشزد کرد.

 

1442218

 

بن چیلول، جیدون سانچو و تامی آبراهام سه ملی پوش انگلیسی به دلیل اینکه در روزهای اخیر در جشن تولد آبراهام شرکت کرده و پروتکل های کرونایی را نقض کرده اند این هفته به احتمال قریب به یقین بازی دوستانه انگلیس مقابل ولز را از دست خواهند داد.

 

1533901

 

با اینکه این سه نفر به خاطر اقدام خود عذرخواهی کردند ولی گرت ساوت گیت برای اطمینان از عدم تکرار حوادث مشابه جلسه ای درون تیمی ترتیب داده و هشداری جدی به همه بازیکنان خود داد.

 

هاروی بارنز ستاره لستر و بازیکن تیم ملی انگلیس درباره این جلسه گفت: " ما دیروز یک جلسه درون گروهی داشتیم. هدف این بود که همه با مسئولیتهای خود آشنا شوند و این را بدانند که ما قرار است نماینده های کشورمان باشیم. لحن سرمربی تند نبود بلکه او می خواست همه بازیکنان متوجه باشند چه رفتارهایی قابل قبول و چه رفتارهایی غیر قابل قبول است".

 

 

دیدگاه‌ها