کد خبر : 1712423 | 16 مهر 1399 ساعت 15:35 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

فداکاری لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد با رئال

لوکا مودریچ همانطور که در مصاحبه با کادنا کوپه گفته بود، قصد دارد در رئال به فوتبالش پایان دهد.

فداکاری لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد با رئال

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ از تابستان 2013 برای رئال مادرید بازی می کند. ستاره کروات با رئال به تمام افتخارات ممکن دست یافته و سال 2018 توانست فاتح توپ طلا نیز شود.

از قرارداد مودریچ تنها یک سال باقیمانده و خبری از تمدید قرارداد نیست. آخرین بار او تابستان 2018 بود که قراردادش را تمدید کرد. مودریچ در آستانه 34 سالگی همچنان در خط میانی رئال یک وزنه بزرگ محسوب می شود.

 

 

1534150

 

 

مودریچ که از قراردادش با رئال کمتر از یک سال دیگر باقیمانده، به جدایی فکر نمی کند. رویای او بازنشستگی برای رئال است و این را در مصاحبه دوشنبه شب با کوپه نیز تکرار کرد. مودریچ که دو سال پیش چیزی تا پیوستن به اینتر فاصله نداشت، در نهایت ماندنی شد و حالا به تنها چیزی که فکر نمی کند ترک رئال است.

 

طبق ادعای مارکا، مودریچ از طریق مدیر برنامه هایش به باشگاه رئال اطلاع داده است که برای تمدید حاضر است از بخشی از دستمزدش صرفنظر کند تا با کاهش دریافتی خود بتواند سال های باقیمانده از فوتبالش را نیز در رئال بماند.

 

 

1498170

 

 

در رئال مادرید احترام ویژه ای برای مودریچ قائل هستند و به نظر هیچ مشکلی بر سر راه تمدید او وجود نخواهد داشت. مودریچ گفته بود که دوست ندارد برای باشگاه و سرمربی یک معضل باشد و به نظر هم نمی رسد که نه باشگاه و نه زیدان با تمدید او مخالفتی داشته باشند.

ستاره کروات که قصد دارد تا جام جهانی 2022 برای تیم ملی کشورش بازی کند، ماندن در رئال را بهترین راه برای حفظ آمادگی خود می داند و قصد ندارد در 34 سالگی وارد یک چالش جدید شود. این بدون شک خبری خوب برای هواداران رئال خواهد بود. 

 

دیدگاه‌ها