کد خبر : 1712562 | 17 مهر 1399 ساعت 13:19 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

تراکتور با منصوریان در آسیا هم مدعی است

فخرالدینی: با شکست پرسپولیس سوپرجام را فتح می‌کنیم

مدافع فصل گذشته تراکتور گفت: ما در سه جام باید شرکت کنیم و مطمئنا باید خیلی حمایت شویم تا بتوانیم بهترین اتفاقات را برای تیم تراکتور رقم بزنیم.

فخرالدینی: با شکست پرسپولیس سوپرجام را فتح می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی که فصل گذشته بعد از نیم فصل حضور در ذوب آهن راهی تراکتور شد و توانست با این تیم قهرمانی در جام حذفی را تجربه کند، حالا در شروع فصل جدید هم در تمرینات این تیم تبریزی حاضر شده است.


مدافع راست تراکتور درباره وضعیت این تیم برای لیگ بیستم به "ورزش سه" گفت: وضعیت تراکتور خدا را شکر بد نیست. حدود 14، 15 روز است که تمرینات بدنسازی خود را آغاز کردیم و صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم تا بتوانیم خواسته های کادرفنی را در مسابقات برآورده کنیم. کار با منصوریان فوق العاده است؛ مخصوصا برای بازیکنانی مثل من در تیم ملی امید و ذوب آهن سابقه همکاری با او را دارم و می دانم چه خواسته هایی دارد. 


وی افزود: مطمئنا انتخاب منصوریان از طرف باشگاه انتخاب خیلی خوبی بود چون او هم از نظرشخصیتی، هم مدیریتی و هم فنی فاکتورهای بالایی دارد و می تواند به تراکتور کمک کند. شاید تراکتور در سال های گذشته که من هم مدتی اینجا حضور داشتم، در آسیا نتایج خوبی نگرفته، اما مطمئنم منصوریان می تواند در آسیا هم این تیم را به عنوان یک مدعی مطرح کند. 


فخرالدینی درباره اینکه تغییرات زیادی در تراکتور رخ نداده، گفت: بله، اکثر بازیکنان ماندند و فقط 3، 4 نفر جدا شدند. البته جدایی همین نفرات هم تاثیرگذار است. تا بازیکنان جدید بیایند و با دیگر نفرات هماهنگ شوند، زمان می برد. فکر کنم باشگاههایی که بتوانند کمترین تغییرات را داشته باشند، در طول فصل موفق تر هستند.


وی در رابطه با رویارویی با پرسپولیس در سوپرجام عنوان کرد: بالاخره بازی بر سر تصاحب یک جام است و بازی حساسی در پیش داریم. فکر می کنم بتوانیم پرسپولیس را ببریم و قهرمان شویم. کسب این جام قبل از لیگ برتر برای ما خیلی مهم است. اول از همه باید تمام تمرکزمان روی این بازی باشد و بعد به لیگ برتر فکر کنیم. 


مدافع تراکتور در پایان درباره پیش بینی اش از جایگاه تراکتور در لیگ بیستم اضافه کرد: امسال قطعا کار سختی داریم. ما در سه جام باید شرکت کنیم و مطمئنا باید خیلی حمایت شویم تا بتوانیم بهترین اتفاقات را برای تیم تراکتور رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها