کد خبر : 1712573 | 17 مهر 1399 ساعت 14:04 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

قاسم حدادی فر، نمونه ایرانی یک جان سخت (عکس)

هافبک کهنه دار و باتجربه ذوب آهن، در اندیشه یک فصل دیگر حضور در سطح اول فوتبال ایران است.

به گزارش "وزرش سه"، تیم های ذوب آهن اصفهان و نساجی قائمشهر روز گذشته در یک دیدار دوستانه در استادیوم کارگران به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.


قاسم حدادی فر کاپیتان خستگی ناپذیر و تمام نشدنی ذوبی ها، در این بازی نیز پا به پای رقیب در زمین ماسبقه پرتلاش ظاهر شد تا نشان دهد هیچ نشانه ای بالا رفتن سن و سال در او دیده نمی شود.


حدادی فر که اکنون 37 ساله است، متولد فولادشهر اصفهان است. این بازیکن فوتبالش را از ذوب آهن شروع کرد و بجز دو مقطع که به صورت قرضی در تیم های صنعت نفت و تراکتورسازی بازی کرد، در تمام 17 سال تنها برای تیم ذوب آهن در بالاترین سطح رقابت های فوتبالی در ایران به میدان رفته است.

 

 

1534355

 


حدادی فر با وجود سن و سال بالایی که دارد، هم اکنون نیز از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی برای حضور در آن تیم ها دریافت کرد اما این بازیکن کهنه کار ترجیح داد فصل بعد را نیز در اصفهان و با پیراهن ذوب آهن در میانه میدان این تیم به میدان برود.


حدادی فر در لیگ نوزدهم، در 27 دیدار به طور ثابت و از ابتدا برای ذوب آهن به میدان رفت و تنها 3 بازی را به دلیل محرومیت نتوانست برای تیمش به میدان برود.


مرد خستگی ناپذیر ذوبی ها، در فصل قبل یک بار در دیدار مقابل پارس جنوبی برای تیمش گلزنی کرد تا آن تک گل 3 امتیازی قاسم، نقش بزرگی در ابقای تیمش در لیگ برتر داشته باشد. علاوه بر این، او 4 بار به هم تیمی هایش پاس گل داد که یک مورد آن در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس بود تا اصفهانی ها به لطف پاس گل حدادی فر، تنها شکست تیم گل محمدی در لیگ برتر را به او تحمیل کنند.

 

 

1534356

 


حالا و در آستانه آغاز لیگ بیستم، حدادی فر سخت آماده شروع این رقابت هاست تا بازهم در میانه میدان برای تیمش به رقابت و جدال با رقیبان بپردازد و نشان دهد هیچ خستگی ای در او دیده نمی شود.

دیدگاه‌ها