کد خبر : 1712622 | 17 مهر 1399 ساعت 19:12 | 48.8K بازدید | 2 دیدگاه

جوانها انرژی خوبی به تیم اضافه می‌کنند

تقدیر ویژه اسکو از لژیونرها: ممنون که در کرونا آمدید!

سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی در اولین بازی رسمی از ملی پوشان فوتبال ایران تشکر کرد.

تقدیر ویژه اسکو از لژیونرها: ممنون که در کرونا آمدید!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که در نشست مطبوعاتی دیدار امروز مقابل ازبکستان حضور یافته بود ، گفت:

 

*قبل از هر چیز ، من می خواهم از فدراسیون فوتبال هر دو کشور برای سازماندهی این بازی در شرایط دشوار فعلی تشکر کنم. جمع کردن بازیکنان ما برای مسابقه امروز آسان نبود. مطمئناً مشکلی از نظر بازیکنان شاغل در لیگ داخلی وجود نداشت و باید  از بازیکنانی که از اروپا آمده اند تشکر کنم. در این اردو تعدادی بازیکنان جوان هم به تیم اضافه کردیم و اطمینان دارم آنها انرژی خوبی به تیم می آورند.


*چگونه برای این مسابقه آماده شدید؟
زمان بسیار کمی برای آماده سازی برای این مسابقه داشتیم: من فقط دو بار با کل تیم در حد صحبت و آنالیز حرف زدم و یک جلسه تمرین داشتم. در نیمه اول ما باید دو تاکتیک مختلف بازی می کردیم ، نقاط قوت و ضعف خود را می دیدیم. در نیمه دوم بازی خود را تغییر دادیم ، 6 بازیکن از نیمکت بیرون آمدند. من از بچه ها انتظار یک بازی خوب را داشتم و همین اتفاق افتاد. از پیروزی خوشحالم چون بازی سختی بود. تیم ملی ازبکستان نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فشار زیادی به ما وارد کرد.این ازمون مناسبی برای ما بود.


*تیم ملی ایران در دفاع همیشه خوب عمل کرده است. در بحث امروز تیم دفاعی خود چه می توانید بگویید؟
- اول از همه ، باید بگویم که ما دفاعی بازی نکردیم. تیم من تا آنجا که ممکن بود حمله کرد. نشانه آن هم چندین موقعیتی ایجاد کردیم. باید بگویم که حریف بازی خوبی انجام داد. اما من فکر نمیکنم که ما دفاعی کار کردیم. توجه داشته باشید که ما از تاکتیک 4-1-4-1 پیروی کردیم که یک سبک تهاجمی است. ما هم از جناحین خیلی حمله کردیم. من معمولاً یک تاکتیک مناسب برای گلزنی تیم انتخاب می کنم. اگر آن را امتحان نکرده اید ، زمان آن بازیهای دوستانه است.ضمن اینکه من از تاکتیک 4-2-3-1 در بازی های رسمی خوشم می آید.


* در دیدار تیم های فوتسال ازبکستان و ایران که روز گذشته برگزار شد ، فوتسالیست های ایران کمربند مشکی نداشتند. اما امروز بازیکنان یک روبان سیاه به تن کردند. دلیل این چیست؟
این سوال برای من نیست ، بعدی.

 


*فکر می کنید تفاوت الدار شمورودوف و سردار آزمون در چیست؟

- می دانم که چند روز پیش شومودوروف به باشگاه ایتالیایی منتقل شد. من از بازی امروز او بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. آزمون هم  در زنیت ، یکی از قوی ترین باشگاه های اروپا بازی می کند. هر دو مهاجمین خوبی هستند.

دیدگاه‌ها