کد خبر : 1712705 | 18 مهر 1399 ساعت 12:49 | 39.8K بازدید | 1 دیدگاه

محافظت از دروازه لیورپول در قرق برزیلی‌ها

وقتی برادر، جانشین برادر را انتخاب می‌کند

باشگاه لیورپول مارسلو پیتالوگا دروازه‌بان 17ساله برزیلی را بعد از آن به خدمت گرفته که برادر آلیسون سنگربان شماره یک این تیم او را به باشگاه توصیه کرده.

وقتی برادر، جانشین برادر را انتخاب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول مارسلو پیتالوگا دروازه بان 17ساله برزیلی را از باشگاه فلومیننزه در این کشور به خدمت گرفت. اما حالا مشخص شده که آلیسون سنگربان شماره یک لیورپول که برزیلی است و دقیق‌تر بگوییم برادر او این جوان 17ساله را به باشگاه معرفی کرده و او را یکی از آینده‌دارترین دروازه‌بانهای جوان دنیا دانسته.

 

1534504

مارسلو پیتالوگا بعد از پیوستن به لیورپول

 

برادر آلیسون بکر، موریل، که خودش دروازه بان است فصل گذشته در باشگاه فلومیننزه با مارسلوی 17ساله همبازی بود و از همان زمان به استعداد او علاقه مند شد. با معرفی موریل و تلاش‌های آلیسون بود که لیورپول در نهایت مارسلو پیتالوگا را با قراردادی 1.8 میلیون پوندی به خدمت گرفت.

 

1534505

آلیسون (راست) و برادرش موریل (چپ) در کنار مارسلو پیتالوگا (وسط)

 

دیلی میل می‌گوید یورگن کلوپ از زمانی که مارسلو سال گذشته به همراه تیم ملی زیر 17سال برزیل قهرمان جام جهانی این رده سنی شده بود او را زیر نظر داشت ولی تلاش‌های آلیسون و برادرش موریل در نهایت او را به این نتیجه رساند که پیتالوگا می‌تواند بهترین جانشین آینده آلیسون باشد.

 

1534506

قهرمانی با تیم ملی زیر 17سال برزیل

 

جان آکتربرگ مربی دروازه‌بانهای لیورپول در این باره به وبسایت رسمی باشگاه گفت: " من از آلیسون خواستم از برادرش بپرسد که وضعیت مارسلوی 17ساله چطور است. آلیسون با برادرش صحبت کرد و برای شرکت در تمرین‌های فلومیننزه به برزیل رفت. ما بخشی از تمرین‌های او با حضور آلیسون را دیدیم و همینطور ویدیوهای او که برای تیم ب برزیل بازی می‌کرد را دیدیم. او در شانزده سالگی برای تیم ذخیره‌های برزیل بازی می‌کرد و مشخص بود چقدر به او اعتماد دارندکه در این سن به او بازی داده اند".

 

 

دیدگاه‌ها