کد خبر : 1712758 | 18 مهر 1399 ساعت 17:28 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

منیر الحدادی بازهم پشت سد بازی برای مراکش

منیر الحدادی ستاره اسپانیایی-مراکشی یک بار دیگر نتوانست مجوز بازی برای تیم ملی مراکس را پیدا کند.

منیر الحدادی بازهم پشت سد بازی برای مراکش

به گزارش "ورزش سه"، منیر الحدادی محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست و تا 2018 نیز در عضویت همین باشگاه قرار داشت. منیر که در 19 سالگی و سال 2014 توانست اولین بازی ملی خود را برای اسپانیا انجام دهد، به همین دلیل نتوانسته  برای تیم ملی مراکش به میدان برود.

او از سوی ویسنته دل بوسکه مربی وقت اسپانیا به تیم ملی دعوت شد ولی درخشش او در بارسا کوتاه مدت بود و دیگر نتوانست برای لاروخا هم به میدان برود. او به خاطر همان یک بازی ملی تا به امروز نتوانسته برای تیم ملی مراکش بازی کند.

 

 

1370911

 

 

اصلاحیه اخیر قوانین فیفا این امیدواری را ایجاد کرده بود که منیر بالاخره بتواند برای مراکش به میدان برود و با وجود دعوت او به اردوی اخیر مراکش، بازهم مجوز بازی اش صادر نشد.

طبق قوانین جدید اگر بازیکنی تا 21 سالگی سه بازی ملی برای یک کشور انجام داده باشد و تعداد بازی های ملی او بیشتر نباشد، می تواند برای تیم ملی یک کشور دیگر هم به میدان برود.

منیر قاعدتا مشمول این قانون می شد اما چون او در 21 سالگی برای تیم زیر 21 ساله های اسپانیا هم به میدان رفته، به وی اجازه بازی برای مراکش داده نمی شود. در هر صورت فیفا این حق را به او داده است تا در دادگاه عالی ورزش تقاضای فرجام کند.

 

 

1534574

دیدگاه‌ها