کد خبر : 1712828 | 18 مهر 1399 ساعت 20:33 | 69.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی ستاره یونایتد از تصمیم عجیب سولسشر

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد از تعویض شدن در دیدار مقابل تاتنهام راضی نبوده است.

ناراحتی ستاره یونایتد از تصمیم عجیب سولسشر


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد هفته گذشته در دیداری هجیب و فرامونش نشدنی در خانه خود استادیوم اولدترافورد با نتیجه 1-6 مغلوب تاتنهام شد و سنگین ترین شکست خانگی سالهای اخیر را تجربه کرد. این در حالیست که یونایتد با گلزنی برونو فرناندز در دقیقه دوم از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاده بود و کمتر کسی تصور رقم خوردن این شکست سنگین را می کرد.

 

1534652

 

اما نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد تصمیم اوله گونار سولسشر در بین نیمه در مورد برونو فرناندز باعث ناراحتی و ناامیدی این بازیکن شده است. در شرایطی که یونایتد در آن مقطع سه گل از حریف عقب بود و باید در نیمه دوم به دنبال جبران می رفت، سرمربی نروژی این بازیکن را تعویض کرد و شور و هیجان برونو فرناندز در بین نیمه برای بازگشت در نیمه دوم نیز اثری در تصمیم سولسشر نداشت.

 

دنی فن دبیک، خرید هلندی و جدید یونایتد جانشین برونو فرناندز شد و البته او نیز نتوانست کاری برابر جملات ویرانگر تاتنهام انجام دهد. البته به نظر می رسد برنامه سولسشر ورود یک بازیکن تازه نفس برای جلوگیری از هجوم حرف بوده که نتیجه هم نداد. برونو فرناندز از زمان انتقال به اولدترافورد در زمستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون بی شک بهترین بازیکن این تیم بوده و در این شرایط انتظار چنین تصمیمی از سوی سولسشر را نداشته است.

دیدگاه‌ها