کد خبر : 1712858 | 19 مهر 1399 ساعت 10:00 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

موج جدید حملات سوارز به مدیریت بارسلونا

سوارز: می‌خواستند من کنار مسی نباشم!

لوئیس سوارز با انتقاد دوباره از مدیریت باشگاه بارسلونا گفت اگر به بارسا گل بزند شادی نخواهد کرد. سوارز همچنین می‌گوید بارسا می خواسته او از مسی دور باشد.

سوارز: می‌خواستند من کنار مسی نباشم!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز بار دیگر از مدیریت باشگاه بارسلونا به خاطر نحوه رفتارشان در جریان جدایی او از این تیم انتقاد کرد و گفت زمانی از برنامه‌های باشگاه درباره خود مطلع شده که آنها را در رسانه‌ها و مطبوعات خوانده است. او همچنین مدعی است باشگاه می خواسته با کنار گذاشتن او کاری کند که از مسی دور باشد.

 

1534692

 

بعد از روی کار آمدن رونالد کومان در بارسا شایعات زیادی مطرح بود مبنی بر اینکه او قصدی برای استفاده از سوارز در برنامه‌هایش ندارد. در نهایت سوارز که تصمیم گرفته بود بارسا را در این شرایط ترک کند ابتدا تا یک قدمی یوونتوس پیش رفت ولی در نهایت به اتلتیکو مادرید پیوست.

 

می‌خواستند من در کنار مسی نباشم!

سوارز در مصاحبه با شبکه ESPN گفت: " روایتی که بارسا از این ماجرا دارد پر از تناقض است. اگر به خاطر مسائل مالی یا ورزشی بود من متوجه می‌شدم. ولی هنوز هم برایم روشن نیست که چرا آن تصمیم را گرفتند. به نظرم هدف شان این بود که من را از مسی دور کنند. شاید اینکه من با لئو رابطه نزدیکی دارم برایشان ناخوشایند بود. شاید دوست نداشتند این همه مدت در کنار من باشد. هر چند نمی‌فهمم که این چطور می‌توانست به ضرر تیم باشد. من و لئو در زمین همیشه دنبال هم می‌گشتیم ولی این به نفع تیم بود. شاید می‌خواستند او با هم تیمی‌های دیگرش بیشتر بازی کند. این تنها دلیلی است که می توانم تصور کنم ".

 

1534691

 

درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسا

ستاره اروگوئه‌ای در ادامه درباره ماجرای درخواست جدایی مسی گفت: " باشگاه باید به تصمیم مسی برای ترک باشگاه احترام می گذاشت. لئو می داند برای بارسا چه اهمیتی دارد. شاید این احتمال وجود داشته باشد که او در آینده برای باشگاه دیگری بازی کند ولی شاید هم با آمدن هیات مدیره جدید راضی شود و بخواهد در بارسا ادامه دهد".

 

انتقاد از عملکرد مدیریت بارسا در نحوه رفتار با سوارز

سوارز درباره نوع برخورد باشگاه با او در زمان بیرون رفتنش از بارسا گفت: " نوع رفتار و عملکرد باشگاه من و خانواده ام را واقعاً آزرده کرد. این درست نبود. کومان به من زنگ زد و گفت در برنامه‌هایش جای ندارم ولی من از 10 روز قبل می‌دانستم که چنین چیزی از راه می‌رسد. او فقط خبرها و شایعاتی که در مطبوعات خوانده بودم را تایید کرد. من همیشه گفته بودم باشگاه به یک مهاجم جوان نیاز دارد ولی آنها هیچوقت کسی را نیاوردند که حتی با من رقابت کند. سال‌ها بود که می‌خواستند مهاجمین جدید به خدمت بگیرند چون می‌خواستند من را بیرون بیندازند. با همه این اوصاف اگر مقابل بارسلونا گلزنی کنم داد و فریاد راه نمی اندازم و شلوغش نمی کنم. اما شک نکنید که به جایی اشاره خواهم کرد".

 

 

 

دیدگاه‌ها