کد خبر : 1712877 | 19 مهر 1399 ساعت 11:44 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال باید از شروع لیگ خوب نتیجه بگیرد

اختر: فکری می تواند هواداران را خوشحال کند

بازیکن سابق تیم ملی اعتقاد دارد بعد از اتفاقاتی که برای این تیم افتاد انتخاب اسکوچیچ بهترین تصمیمی بود که فدراسیون فوتبال می‌توانست بگیرد.

اختر: فکری می تواند هواداران را خوشحال کند

به گزارش ورزش سه، ادموند اختر در مورد بازی تیم ملی و ازبکستان گفت: بعد از مدتها که تیم ایران‌ به خاطر کرونا بازی نداشت و با ترکیب جدید بازی خوب و منطقی ارائه داد و روند کار امیدوارکننده بود.


مهاجم سابق استقلال که در تیم ملی ایران و در مقدماتی جام ملت های آسیا 1996 زوج علی دایی در خط حمله بود در مورد حضور دراگان اسکوچیچ گفت:" ما خیلی وقت از دست دادیم. بعد از رفتن کی روش و ویلموتس بهترین گزینه مربی داخلی بود و بیشتر می توانست کمک کند. اسکوچیچ  یک مربی خارجی  بود  اما در لیگ داخل کار  کرده و شناخت خوبی دارد. فدراسیون  بهترین  انتخاب را  کرد. ما  وقت و امتیاز  زیادی از دست دادیم اما با تفکر  می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.


بازیکن سابق تیم ملی در خصوص انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری استقلال عنوان کرد: نسبت به گزینه‌هایی که  اعلام می‌شد محمود فکری خوب بود چون از  بدنه استقلال و کاپیتان با تعصب این تیم بوده و  در جریان همه چیز باشگاه است ،  می‌تواند بیشترین کمک را بکند، به شرطی که مشکل مدیریتی ما حل شود و مدیر عامل و هیئت مدیره هر چه زودتر انتخاب شوند. به نظرم محمود فکری  می‌تواند آرامش را به این تیم برگرداند و هواداران را خوشحال کند."


وی در پایان در خصوص اینکه یعنی به نظرش فکری نسبت به  گزینه هایی مثل قلعه نویی، نکونام و مجیدی بهتر بود یا خیر افزود: امیر قلعه نویی  پرافتخارترین مربی ایران است. هر موقع که به استقلال بیاید  بیشترین کمک را می‌کند. اما محمود فکری  هم مربی آینده داری است و در نساجی نتایج خیلی خوبی گرفته و با  داشتن آرامش و گرفتن نفرات مناسب برای استقلال می توانند خیلی زود استارت بزنند.  استقلال باید  از روز اول در رقابت‌ها  خوب عمل کند نه که امتیازات اول فصل   را از دست بدهد و بعدا بجنگد تا جبران کند.

دیدگاه‌ها