کد خبر : 1712884 | 19 مهر 1399 ساعت 12:20 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

شب پیروزی و درد در استادیو متروپولیتانو

شکست ناپذیری کی روش و فریادهای سانتیاگو آریاس

کلمبیا برای شکست دادن ونزوئلا کار سختی نداشت و شاگردان کارلوس کی روش توانستند با نتیجه 3 بر صفر حریف را شکست داده و با پیروزی از زمین خارج شوند.

شکست ناپذیری کی روش و فریادهای سانتیاگو آریاس 

 

به گزارش"ورزش سه" کلمبیا تحت هدایت کارلوش کی روش به لطف سه گل از دو مهاجم تیم ملی کلمبیا که در تیم آتلانتا بازی می کنند در همان نیمه اول کار را تمام کرد؛ دوون زاپاتا و لونیز موریل 2 گل برای کلمبیا زدند.


صحنه دلخراش این مسابقه اما آسیب دیدگی  سانتیاگو آریاس بازیکن اتلتیکو مادرید بود که قرضی به بایرلورکوزن پیوسته است. او در دقیقه 9 بازی زمین را ترک کرد.
دیگر موضوع جذاب این مسابقه دوئل کارلوس کی روش و خوزه پسیرو دو مربی پرتغالی بود که زمانی در رئال مادرید با هم کار کرده بودند. پسیرو در سال 2003 در رئال مادرید دستیار کی روش بود اما شب گذشته نتوانست در برابر استادش کاری از پیش ببرد. 


با این برد کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا کماکان بدون شکست ماند.البته کی روش در بازی های رسمی با کلمبیا شکست نخورده چرا که او در بازی های دوستانه برابر کره جنوبی 2-1 و به الجزایر 3-0 باخته است.  او اکنون چهار برد و یک مساوی با این تیم در بازی های رسمی کسب کرده و در حالی که تیمش 7 گل زده هیچ گلی را دریافت نکرده است. این در حالی است که پسیرو دیگر پرتغالی حاضر در مقدماتی جام جهانی در قاره امریکای جنوبی شرایط خوبی با ونزوئلا ندارد.

 

1534710


یک مصدومیت وحشتناک


اما صحنه تلخ مسابقه مصدومیت سنگین سانتیاگو آریاس مدافع کلمبیا بود که از ناحیه مچ پا آسیب دید. در تصاویر موجود مشخص است که پای این بازیکن 90درجه می چرخد. صحنه ای که همه شدت آنرا در بازی فهمیدند و کادرپزشکی این بازیکن را با برانکارد از زمین بیرون آورد.

 

1534725


مدافع میانی این فصل لورکوزن در این صحنه توسط کارلوس کی روش تعویض شد.  او قصد داشت یک توپ بلند را تصاحب کند که با داروین ماخیس بازیکن تیم ملی ونزوئلا برخورد کرد و مچ پایش در اثر این برخورد بشدت آسیب دید. تصاویر آسیب دیدگی این بازیکن بسیار دردناک است: مچ پا 90 درجه می چرخد در حالی که بازیکن روی زمین ایستاده و فریاد می زند. مصدومیتی که خیلی زود با مداخله همتیمی های این بازیکن باعث ورود فوری کادرپزشکی شد. 


خامس رودریگز با دیدن این صحنه سریع دستانش را روی سرش گذاشت در حالی که پزشکان برای کمک به آریاس که از درد فریاد می کشید به سرعت وارد زمین شدند. داور اکوادوری گیلرمو گوئررو ، ماخیس را از زمین بازی اخراج کرد اما پس از بازبینی VAR تصمیم خود را عوض کرد چرا که این یک خطای تصادفی و یک اتفاق فوتبالی بود.

 

1534724

 

1534723

دیدگاه‌ها