کد خبر : 1712961 | 19 مهر 1399 ساعت 17:17 | 43.2K بازدید | 1 دیدگاه

۵۵۰ هزار یورو کسری پرسپولیس در پرونده برانکو

باشگاه پرسپولیس به دنبال تامین بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ است.

۵۵۰ هزار یورو کسری پرسپولیس در پرونده برانکو

به گزارش ورزش سه، پرسپولیسی ها که در پرونده شکایت النصر تبرئه شدند، حالا به دنبال تامین مطالبات برانکو ایوانکوویچ هستند تا از قطعی شدن محرومیت و همچنین جریمه بعدی جلوگیری کنند.

 

آنطور که شب گذشته رسول پناه گفت، اکنون ۹۰۰ هزار یورو از بدهی پرسپولیس به برانکو باقی مانده است. او در بخش دیگری از صحبت هایش گفته بود که ای اف سی به درخواست پرسپولیس برای دریافت پاداش پاسخ منفی داده اما با این حال آن ها تا پس فردا منتظر جواب قطعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند ماند و سپس رقمی را به برانکو پرداخت می‌کنند. همچنین در صورت پاسخ منفی، کارگزار و اسپانسر این باشگاه منبع اصلی برای بدهی برانکو خواهد بود. 

 

مهدی رسول پناه در این باره می‌گوید: «ما ۵۵ میلیارد از پول آتیه داده پرداز طلب داریم، به آن ها گفتیم که دو قسط جلو بیاندازید و این پول را بدهید، بعدا که درآمدزایی انجام شد کم می‌کنید. ما از جای دیگری اقداماتی را انجام می‌دهیم و الان هم ۳۵۰ هزار یورو را آماده کرده‌ایم.»

 

وی افزود: «ما منتظر هستیم یک جا بدهیم، ما دو نامه زدیم تا حسن نیت خود را نشان دهیم، گفتیم می‌خواهیم رقمی را واریز کنیم تا حسن نیت خود را نشان دهیم اما چون تاریخ مشخصی وجود دارد، تلاش میکنیم تا همان تاریخ واریز کنیم.»

 

بخش دیگری از امیدواری پرسپولیس به دریافت رقمی از طرف بانک گردشگری است که در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس بود و در ۹ مسابقه اسمش روی لباس سرخ ها قرار گرفت.

 

در نهایت پرسپولیس باید این رقم ۵۵۰ هزار یورویی را هرچه زودتر تامین و به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز کند که البته برای واریز این رقم نسبتا زیاد نیز مشکلاتی وجود خواهد داشت و شاید آن ها مجبور شوند رقم بیشتری را بابت کارمزد انتقال دهند.

دیدگاه‌ها