کد خبر : 1713021 | 19 مهر 1399 ساعت 20:59 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: حیف که لواندوفسکی راهی سری آ نشد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به تمجید از عملکرد رابرت لواندوفسکی پرداخت.

مانچینی: حیف که لواندوفسکی راهی سری آ نشد

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که اخیرا با ارائه نمایشی مقتدرانه موفق شد با شش گل در دیداری دوستانه مولداوی را مغلوب کند، فردا در جریان رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف لهستان خواهد رفت. روبرتو مانچینی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

 

روبرتو مانچینی گفت: "من امیدوار بودم که تیم بازی به بازی پیشرفت کند و این همان اتفاقی بود که رخ داد. بچه ها لیاقت تمجید دارند، زیرا آنها خیلی سریع موارد مورد نیاز را می آموزند. رابرت لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمین نوک در جهان بوده و چندین سال است که در بالاترین سطح حضور دارد. حیف که هرگز نتوانستیم لواندوفسکی را در سری آ ببینیم.

 

1433042

 

لواندوفسکی برای لهستان مهره ای اساسی است، اگرچه آنها بازیکنان بزرگ دیگری نیز در ترکیب این تیم دارند. هر تیمی در برابر بازیکنانی مانند لواندوفسکی و ادین ژکو کار دشواری دارد، اما ایتالیا همیشه بهترین مدافعان جهان را داشته است و امروز نیز این حقیقت وجود دارد. البته ما می توانیم موارد زیادی را نیز بهبود ببخشیم.

 

هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت نشین باشد. همه دوست دارند در ترکیب قرار گیرند که این کاملا طبیعی است. ما سبک خاصی از فوتبال را ارائه می دهیم که نتایج خوبی در بر داشته، بنابراین برخی بازیکنان نمی توانند در ترکیب باشند. فدریکو کیه زا در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد. ما 20 دقیقه در بازی چهارشنبه مقابل مولداوی به او زمان دادیم.

 

شرایط اخیرا چیرو ایموبیله؟ چیرو همیشه در هنگام حضور در ترکیب آتزوری عملکرد خوبی داشته است. اگر 38 بازی متوالی داشتیم، ایموبیله 25 گل به ثمر می رساند، اما وقتی فقط هر از گاهی دور هم جمع شوید شرایط دشوارتر است."

دیدگاه‌ها